BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 02:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem ze spryskiwaczem
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Cybinka
Witam tak jak w temacie... Mam problem ze spryskiwaczami... silniczek podaje płyn ale nie psika mi na szybę ;/ otóż rozebrałem termoizolacje z maski i moim oczom ukazały się 2 wtyki które są podpięte na te psikacze co wystają z maski... odczepiłem wtyk i sprawdziłem napięcie... niestety napięcia nie ma ;/ nie wiem czy jakiś bezpiecznik jest od tego czy co i nie wiem gdzie kable od tego idą;/ proszę o pomoc... na jakiej to zasadzie działa to pod maską?? czy to działa za pomocą podciśnienia czy czego ;/

_________________
^^SzerokO i NiskO JaK MĂłwI PismO^^

OceĂą mojÂą Coupe ;p
http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/66898


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 16:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
To sa kable od podgrzewania dysz i napiecie pojawia sie w chwili spryskiwania. A to, ze nie psika to: albo zapchane zawory (te białe pod dyszami), albo zapchaly sie calkiem dysze co sie czesto dzieje przy grzanych bo plyn zasycha i zostawia osad albo pompka nie dziala a wyglada jak by podawala, odlacz jeden węzyk i sprawdz czy leci ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2009, 17:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 200
Lokalizacja: BiaÂłogard
Dokładnie, jak pisze przedmówca, odłącz wężyk i sprawdź, czy płyn leci, jak tak to czyść dysze ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 18:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
Miałem to samo dziś, na sam początek weź jakiś cienki długi drucik, psiknij Wd40 czy coś takiego co usuwa wodę, penetruję , czyści no i pogrzeb drucikiem w dyszach co w masce są, wciskaj drucik ile się da na maksa. Mi to pomogło. A zacząłem też od rozbierania wężyków, ale sprawdzając doszedłem do tego.

Więc polecam zacząć sprawdzanie od czyszczenia dysz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 18:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
tomeknh napisał(a):
Miałem to samo dziś, na sam początek weź jakiś cienki długi drucik, psiknij Wd40 czy coś takiego co usuwa wodę, penetruję , czyści no i pogrzeb drucikiem w dyszach co w masce są, wciskaj drucik ile się da na maksa. Mi to pomogło. A zacząłem też od rozbierania wężyków, ale sprawdzając doszedłem do tego.

Więc polecam zacząć sprawdzanie od czyszczenia dysz.

U mnie niestety taki zabieg pomogl na kilka tygodni i potem rozebralem wszystko i dmuchalem sprezarka. I znow kilka tygodni... Zadzwonilem do zaprzyjaznionego ASO BMW i kupilem nowe zawory i dysze - niewiele chcieli ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 23:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 200
Lokalizacja: BiaÂłogard
BetaBoy napisał(a):
kupilem nowe zawory i dysze - niewiele chcieli

Zdradzisz ile? Bo za podgrzewane do e39 to ceny kosmos :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 12:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Moje BMW: F10
ja na allegro szukałem - to komplet z demontażu 35 zł zwykły a podgrzewany 75 także groszowe sprawt


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Cybinka
na razie wszystko działa ;)

_________________
^^SzerokO i NiskO JaK MĂłwI PismO^^

OceĂą mojÂą Coupe ;p
http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/66898


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Michał_ napisał(a):
BetaBoy napisał(a):
kupilem nowe zawory i dysze - niewiele chcieli

Zdradzisz ile? Bo za podgrzewane do e39 to ceny kosmos :kwasny:
Nie oamietam ale bo troche za duzo czesci kupuje i mam gdzies pewnie fakture ale.... chcie mi sie szukac... ;) Chyba niewiele iwecej niz na allegro.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL