BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 12:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Nie pali na wszystkie cylindry
PostNapisane: 15 lipca 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 22
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b18
Witam, zmieniam silnik w moim samochodzie ze "starego m20" na "nowe m20" 2 litrowe. Mam taki problem, że nie pali na wszystkie cylindry, przewody zapłonowe zmienione, świece również, co jeszcze może być tego powodem? Czy może być to silniczek krokowy, który jeszcze nie jest podłączony? (w starym silniku miałem go z drugiej strony i był podłączany na 2 kabelki, a nowy jest na 3). I jeszcze jedno pytanie, czy na gdy samochód jest zapalony to pompka powinna chodzić non stop, czy z przerwami? Może jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 22:19 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Pompka non stop.
Krokowy-raczej nie będzie przyczyną Twojego problemu.
Co do braku zapłonu w niektórych cylindrach - jeśli kable ok, świece ok, to pozostają chyba wtryskiwacze - albo one padły, albo wiązka źle podłączona, ewentualnie gdzieś jest przerwa w zasilaniu wtrysków. Przy bloku silnika, po lewej stronie, mniej więcej pod kolankiem gumy idącej od przepływomierza, masz okrągłe gniazdko - tam idzie właśnie zasilanie wtrysków. Są one zasilane trójkami - jeden przewód w kostce odpowiada za wtryski 1,3,5, drugi za 2,4,6, o ile dobrze pamiętam. Sprawdź, czy wszystko tam styka.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 22
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e30
Kod silnika: m40b18
Mam troche inna wiązkę, nie mam żadnej wtyczki, tylko do każdego wtrysku idzie oddzielna wtyczka - starsze rozwiązanie. Sprawdzałem, prąd na wtryskach - dochodzi, ale czy w odpowiednim momencie, tego niewiem, bo niewiem jak sprawdzić.
Czy możliwe, że mój stary komputer nie jest zgrany z tym silnikiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL