BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 16:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Elektronika
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Witam Panowie co sie może dziać jak po odpaleniu auta zapala mi sie kontrolka oleju jak odpale to pali sie jeszcze ze 3/4 sek potem gasnie , jest tak na zimnym ale czasami tez na ciepłym na chwilke sie zapali zaraz po odpaleniu na co zwrocic uwage Silnik 2,5 bez vanos prosze o jakies wskazówki z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
czujnik może coś Ci pada


Ostatnio edytowano 20 lipca 2009, 21:48 przez tonej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tonej, czytając twoje wypowiedzi to sie robi słabo :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
andrzej520 napisał(a):
tonej, czytając twoje wypowiedzi to sie robi słabo :mur:


tylko nie zemdlej bo ja Cię reanimować nie będę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Reed, to już nie jest nowy silnik i może tak być, a na jakim oleju jeździsz?
jak się nie zapala na wolnych obrotach to będzie dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 12:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
jezdze na GM 10w40 i rano klepią zawory albo Hydro juz sam nie wiem :( przez jakies 2,3 min a jest jakis patencik aby sprubowac dojsc co jest grane?? może to jakaś błachostka słyszałem o jakims zaworku w filtrze oleju moge miec cos z tym wspolnego?? lub jakies drobne rzeczy które moge sam sprawdzic???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 12:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Reed napisał(a):
jezdze na GM 10w40 i rano klepią zawory albo Hydro juz sam nie wiem :( przez jakies 2,3 min a jest jakis patencik aby sprubowac dojsc co jest grane?? może to jakaś błachostka słyszałem o jakims zaworku w filtrze oleju moge miec cos z tym wspolnego?? lub jakies drobne rzeczy które moge sam sprawdzic???


trochę długo klepią a ile km jest przejechane?
pewnie pompa podaje słabe ciśnienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 13:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
trudno okreslic ile km nalatane ale napewno ponad 200 tys to lekko czyli jedyna sugestia pompa olejowa??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 14:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
takie moje zdanie ale mogę się mylić a nie chciał bym w błąd wprowadzać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 15:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
na początek proponuje zmierzyc cisnienie oleju!!!!
na biegu jałowym powinno byc conajmniej 0.05Mpa
na obrotach 5000-6000 powinno byc conajmniej 0.4 do0.47
potem bedzesz wiedzał czy czujnik czy moze dol do naprawy.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
dziekuje panowie za wskazówki tego potrzebowałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL