BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 22:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
Marek WGR napisał(a):
variant napisał(a):
nie prowadze zadnego warsztatu... ale po co wymieniac simering skoro jest dobry i nie sparciały itd :hyhy: ?
czytasz ze zrozumieniem ? jesteś a w stanie określic czy warga simmeringu jest sparciała kiedy jest osadzony na wale ? w garbate anioły nie wierzę tak jak i w licznikowe przebiegi naszych aut , przy normalnej eksploatacji sprzęgło wytrzymuje 200 - 300 tkm zakładając że na nowym zamierzamy przejechac jeszcze 100 tkm to w trosce o jego przyszły stan i w miarę bezawaryjną eksploatację warto zainwestowac te nieszczęsne 70 złociszy . W ten sposób unikamy wizyty u mechanika ,kolejnego demontażu skrzyni i związanych z tym kosztów - inaczej wytłumaczyc mojego punktu widzenia nie potrafię w każdym razie robiąc taką naprawę komukolwiek zaznaczam że warto i wierz mi na taki wydatek godzi się każdy .
:padam: :zdrowko: nawet jeśli samemu robi sie takie wymiany to raczej ściąganie skrzyni więcej niż raz grozi przepukliną i do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 23:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Marku nie wdawaj się w bezsensowna dyskusję, szkoda zdrowia. Raz napisałeś i myślę, że Ci ,którzy potrafią zrozumieją, innym możesz gadać milion razy i nic to wniesie.

piotreke34 przepuklina to może nie, ale nie którym nudzi się w domu. Czasami do hurtowni daleko po kilku piwach :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 23:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Pinczer napisał(a):
Marku nie wdawaj się w bezsensowna dyskusję, szkoda zdrowia. Raz napisałeś i myślę, że Ci ,którzy potrafią zrozumieją, innym możesz gadać milion razy i nic to wniesie.
wiem Łukasz , ale mam nadzieję że to niektórych ustrzeże przed pozornymi oszczędnościami tak mocno propagowanymi przez kolegę variant a potem dziwna i chora pretensja jak w przypadku piotereke34 .Tak Piotrek niektórzy lubią szkłem .... ......... i Ty się o tym przekonałeś ale cóż ? życie.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 07:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
powiem tak - czasami klient jest tak upierdliwy jak ten powyzej -ja jak lukne na goscia i widze ze moze byc problematyczny nie robie lub zakladam wszystko nowe co nowym musi byc - co do tej nieszczesnej uszczelki i simeringu - jesli wczesniej nie cieklo -to ewidentnie cos z uszczelka -przy wymianie uszczelki nie da sie simeringu uszkodzic bo jak -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 30 maja 2009, 08:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: zabrze
Panowie ale po co ta klotnia?
Co do simmeringu i uszczelki.
Nie zazyczylem sobie zeby wsadzac na chama stara poprostu nie bylo jak sprowadzic a auto ciagle potrzebne na chodzie. Takze nie tak ze chce zaoszczedzic.. Gdybym mial uszczelke oczywiscie zebym zmienial...
W warsztacie sprowadzili uszczelke. Stwierdzil ze nie potrzebnie mnie skasuje jakby wymienil bo i tak by cieklo. Cieknie na laczeniu silnik skrzynia moze uda mi sie opisac w ktorym miejscu kapie hmm krawedz skrzyni jest tam taka jakby pionowa sruba i miedzy tymi laczeniami silnik? skrzynia wlasnie kapie. tam chyba nie ma michy olejowej juz.
A czy nie jest piotrek tak ze poprostu wlasnie przez to ze bylo to zarzygane olejem i syfem nie cieklo ? Oczyscilo sie i zrobil sie przelot? jak wytlumaczyc ten syf w starej misce?
Mimo wszystko kontroluje na bagnecie i nie ma jakichs ubytkow trzyma sie poziom jak byl nie cieknie strasznie
co do uszczelki nie wiem czy mechanik mial racje ze gdyby z uszczelki walilo to cala byla by w tym momencie zabadzgrana olejem.

Ps. Panowie nie kloccie sie. Poprostu powstal problem i klotnie nie pomoga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 10:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
miska jest praktycznie do samej skrzyni. jeśli uszczelka puściła między skrzynią a silnikiem to właśnie tam cieknie i może być mokre koło zamachowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 30 maja 2009, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: zabrze
Witam panowie chce ktos zarobic w weekend?
Wymiana uszczelki miska olejowa.
Uszczelke mam.
509 273 856
1603678


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 13:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja w swoim e36 miałem taki przypadek ze tez ciekło mi na na łaczeniu silnika ze skrzynią.rozebrałem popatrzyłem i stwierdziłem ze uszczelniacz na wale(było widac zacieki i cały był w oleju.wymieniłem,poskładałem zadowolony, mineło pare dni i znowu leci...rozbieram i sie okazuje ze to z uszczelniacza ze skrzyni.byłem zdziwiony bo wyciek wygladał jak zwykły olej silnikowy a nie atf.wymieniłem uszczelniacz,dolałem prawie litr atf do skrzyni i smiga bez problemu(zero wycieków)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 20:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 186
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
wymieniłem lukkow uszczelke w misce i nic już nie cieknie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 31 maja 2009, 13:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: zabrze
A tak mnie straszyli a tam sucho...
Co prawda dalej silnik zarzygany olejem ale to juz cieknie z uszczelki klawiatury :)
Trza wymienic ...
Dzisiaj wlecialem do rowu beta ..
Naszczescie trawa nie az taki duzy row, zarzucilo mnie przy 70 km/h najpierw na barierki lecialem odbilem kierownica i zarzucilo dupa wlecialem tylem do rowu autu nic sie nie stalo wjechalem po tym na kanal miska cala wszystko cale co prawda z piachu musialem wszystko czyscic ale jest ok . Auto nie pogniecione .... Facet w felicji nie potrafil nas wyciagnac ....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
U mnie jest ten sam problem.Tydzień temu zauważyłem mały wyciek pod samochodem.
Podczas wyjeżdzania samochodem (zimny silnik) na 3- 4metry ciągnie sie pas kropli oleju (kropla co pare centymetrów) , ale pózniej już nic nie cieknie , pod samochodem sucho nawet jak postój trwa pare godzin , ale znowu rano przy wyjeżdzaniu z garażu pas kropli olejowych pod samochdem - czyli wycieka jak zimny jest silnik.Patrzyłem i to jest wyciek w miejscu łączenie silnika ze skrzynią - miejsce pod którym jest środkowy drązek kierowniczy.
Czy to tez będzie uszczelka misy, ubytku oleju na bagnecie nie zauważyłem, ale wygląda to na olej silnikowy a nie ATF.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
U mnie jest ten sam problem.Tydzień temu zauważyłem mały wyciek pod samochodem.
Podczas wyjeżdzania samochodem (zimny silnik) na 3- 4metry ciągnie sie pas kropli oleju (kropla co pare centymetrów) , ale pózniej już nic nie cieknie , pod samochodem sucho nawet jak postój trwa pare godzin , ale znowu rano przy wyjeżdzaniu z garażu pas kropli olejowych pod samochdem - czyli wycieka jak zimny jest silnik.Patrzyłem i to jest wyciek w miejscu łączenie silnika ze skrzynią - miejsce pod którym jest środkowy drązek kierowniczy.
Czy to tez będzie uszczelka misy, ubytku oleju na bagnecie nie zauważyłem, ale wygląda to na olej silnikowy a nie ATF.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
U mnie jest ten sam problem.Tydzień temu zauważyłem mały wyciek pod samochodem.
Podczas wyjeżdzania samochodem (zimny silnik) na 3- 4metry ciągnie sie pas kropli oleju (kropla co pare centymetrów) , ale pózniej już nic nie cieknie , pod samochodem sucho nawet jak postój trwa pare godzin , ale znowu rano przy wyjeżdzaniu z garażu pas kropli olejowych pod samochdem - czyli wycieka jak zimny jest silnik.Patrzyłem i to jest wyciek w miejscu łączenie silnika ze skrzynią - miejsce pod którym jest środkowy drązek kierowniczy.
Czy to tez będzie uszczelka misy, ubytku oleju na bagnecie nie zauważyłem, ale wygląda to na olej silnikowy a nie ATF.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 11:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
U mnie jest ten sam problem.Tydzień temu zauważyłem mały wyciek pod samochodem.
Podczas wyjeżdzania samochodem (zimny silnik) na 3- 4metry ciągnie sie pas kropli oleju (kropla co pare centymetrów) , ale pózniej już nic nie cieknie , pod samochodem sucho nawet jak postój trwa pare godzin , ale znowu rano przy wyjeżdzaniu z garażu pas kropli olejowych pod samochdem - czyli wycieka jak zimny jest silnik.Patrzyłem i to jest wyciek w miejscu łączenie silnika ze skrzynią - miejsce pod którym jest środkowy drązek kierowniczy.
Czy to tez będzie uszczelka misy, ubytku oleju na bagnecie nie zauważyłem, ale wygląda to na olej silnikowy a nie ATF.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL