BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 01:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] falujące obroty
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 14:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
witam, mam taki problem ,moja e36 po przyjezdzie na parking zaczela tracic obroty az wkoncy zgasla ,pozniej po odpaleniu samochodu obroty skoczyly na jakies 1200 pozniej do 500 pozniej jakies 1300 i zgasl... bylo to na jalowym biegu ,pozniej po przejechaniu kilku metrow zaczalem hamowac a silnik zgasl na 2 biegu... co moze byc tego przyczyna , wczoraj bylo ok ,ze 2 dni temu jechalem podczas ogromnej burzy gdzie wszedzie bylo pelno wody czy to moglo miec wplyw ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: EÂłk
Ja bym zaczol od sprawdzenia swiec przewodow przeplowomierza silniczka krokowedo sondy lambdy powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 20:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
siwyelk13 napisał(a):
Ja bym zaczol od sprawdzenia swiec przewodow przeplowomierza silniczka krokowedo sondy lambdy powodzenia
doklanie ja najpierw bymsprawdzil to wszystko jak kolega wyzej pisze, moglo ci zachlapac niezle silnik. Ale rowniez sprawdz ladowanie bo u mnie z braku ladowania czasem cuda sie dzieja w aucie, bo nie mam oslony pod silnikiem i cala wode leci na pasek :kwasny: :kwasny: ale to sie zmieni. Ale teraz mniejsza o mnie, Sprawdz wszystko tak jak pisal siwyelk13ale sonde i przeplywke zostawilbym na koniec

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Generalnie proponuję podłączenie pod komputer jeśli to przepływomierz czy któryś z czujników położenia to wyjdzie podczas diagnostyki.
Po przyjeździe na praking ale w jakiej sytuacji - mokro sucho, jechałeś normalnie czy szalałeś autem, kręciłeś bączki czy co?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
przepraszam za tak pozne odpisanie, po przyjezdzie na parking bylo mokro jazda spokojna bardzo bo warunki byly tragiczne, znajomy powiedzial mi ze to moze byc najprawdopodobnije krokowy ,a mam tkaie pytanie gdzie go moge zlokalizowac ? podlaczenie pod kompa odpada bo samochodem nie da sie jechac gdyz teraz po wcisnieciu sprzegla odrazu gasnie a jak nie gasnie to strasznie sie meczy :(

zmienilem krokowy i sytuacja nieznacznie sie poprawila tzn samochod juz utrzyma przez chwilke obroty na jalowym ale pozniej zaczyna falowac, podejrzewam teraz nieszczelnosc na wezykach lub przeplywomierz ew. swiece, na dodatek wydaje mi sie ze nie spala calej benzyny bo czuc ja z wydechu i samochod zaczal jakby klekotac moglby ktos jeszcze podpowiedziec co teraz moze byc nie tak ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 98
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E36 316i '91
Kod silnika: M40B16
wiec tak przepraszam za post pod postem ,ale odkopuje temat ,wiec tak swiece zmienione, padl silniczke krokowy czekam na nowy , moje pytanie bo przy zmianie swiec zauwazylem ze kapturki czy jak to sie nazywa :) sa popekane i widac metalowe blaszki ,jakie przewody zaplonowe najlepiej kupic ? jakiej firmy z czujnikami czy bez ,silnik m40 1.6 benzyna '91


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL