BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 06:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] m20b25 z e-34 a m20b25 z e-30
PostNapisane: 28 sierpnia 2009, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
z góry przepraszam moderatorów forum bo wiem ze w ktoryms z postow ten temat juz zostal ruszony ale nie moge go znalezc...
Otoz chodzi chodzi mi o to czym rozni sie silnik m20b25(2.5 12V) pochodzacy z e-34 od tego samego pochodzacego z e-30...bo wiem ze jakas róznica miedzy nimi tylko nie pamietam jaka...
z gory dziekuje

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
widze ze nikt nie pomoze...

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 00:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Witam
Po pierwsze łapami silnik z e30 prawdopodobnie nie bedzie mial gwintu do zamocowania łap w e34 (z jednej storny na 100%), mialem 2 sztuki z e30 i zawsze ten sam problem. odwrotnie e34=>e30 bez problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 06:55 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Chyba miską olejową, ale nie jestem pewien. Sprawdź na bmwfans.info.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
tak miska tez sie roznia.

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2009, 14:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
ComTom napisał(a):
Po pierwsze łapami silnik z e30 prawdopodobnie nie bedzie mial gwintu do zamocowania łap w e34

?? ale da się zrobic swapa bez problemu ?? Trzeba po prostu nawiercic gwint i po problemie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL