BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Czy powinna być jakaś różnica po odpięciu sondy lambda
PostNapisane: 27 września 2009, 08:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Witam

Dzis na pracującym silniku 1.8is w e30, odpiąłem wtyk sondy lambda. I nic się nie stało. Nawet obroty nie zadrżały, nic. Czy tak powinno być ? Pytam dlatego, że podejrzewam uszkodzenie sondy lambda w moim aucie. Na biegu jałowym pracuje równo, ale podczas jazdy, np: przy hamowaniu do skrzyżowania zdarzy się, że silnikowi spadną obroty do około 500. Trwa to gdzieś sekundę i po tej sekundzie znów jest dobrze. Poza tym, auto spala trochę za dużo.

Dlatego zrobiłem ten test z sondą. Wracam do pytania, powinna być jakaś różnica po odpięciu sondy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
na odpiętej sondzie i na rozgrzanym silniku chodzi równo na biegu jałowym ale podczas jazdy jak trzymasz równo gaz zaczyna przerywać i poszarpywać. Dodajesz więcej gazu poszarpie i idzie dalej znowu trzymasz równo gaz i zaczyna przerywać. Na zimnym silniku nie ma żadnej różnicy. Z tym spadkiem obrotów to zawsze coś zafaluje (przepływomierz klapkowy)

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
na odpiętej sondzie i na rozgrzanym silniku chodzi równo na biegu jałowym ale podczas jazdy jak trzymasz równo gaz zaczyna przerywać i poszarpywać. Dodajesz więcej gazu poszarpie i idzie dalej znowu trzymasz równo gaz i zaczyna przerywać. Na zimnym silniku nie ma żadnej różnicy. Z tym spadkiem obrotów to zawsze coś zafaluje (przepływomierz klapkowy)

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Ok, dzięki.

U mnie podczas jazdy na rozgrzanym silniku idzie dobrze, i przyspiesza ładnie.
Następnym razem odepnę sondę i pojadę bez niej. Zobaczymy, czy będzie szarpać podczas jazdy i przyśpieszeń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL