Eheh
Mam niespodzianke otoz opisze sposob jakim ja to zrobilem w ciagu 3 godz jedna tuleja wymieniona przy odkreceniu tylko numerka 5 z tego schematu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 bez wymontowania belki bez wyciagania tlumika poprostu pod autem...(oczywiscie w kanale)
1. ustawilem bok auta na klockach (tyl w powietrzu)
2. odkrecilem "leske" (numer 5)
3. doslownie wydlubalem stara tuleje z jej miejsca, najpierw miarzdzac ja w belce z jednej strony i stopniowo wypychajac ja grubym srubokretem
4. wyczyscilem otwor w belce na tuleje
5. tzw. PeKaEsem sciaglem tylnia belke rownoczesnie podnoszac ja na lewarku zebym mogl wlozyc tuleje w otwor i zalozyc ja na srube (numerek 6)
6. nasmarowalem otowr w belce i tuleje wazelina (lepszy slizg)
7. tuleja wszedla bezproblemowo, gorzej bylo z ostatnimi milimetrami docisniecia jej, co zrobilem poprzez podlozenie odpowiedzniej "podkladki" (nie mylic z zwyklymi podkladkami) i wsiskalem ja lewarkiem takim sposobem iz auto samo docislo tuleje na lewarka (troche musialem poskakac z wojkiem na chaku i drzwiach

)
Podsumowanie:
-koszt wymiany = 80zl (czyli tuleja)
-czas naprawy = 3 godz
-wykreconych czesci (nie liczac srubek) = 1
-komplikacji = 0
POLAK POTRAFI !!!
Prosze o opinie
