BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Co to za wężyki w kolektorze ssącym ( od spodu )
PostNapisane: 20 lutego 2007, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Siemanko!

Wkońcu wziąłem się w garść i zdjąłem kolektor ssący :) bo cały czas coś mi tam spod niego syczało, myślałem że to tylko jakaś uszczelka puściła ale co sie okazało pod spodem wychodzą z kolektora 3 wężyki. Dwa cienkie i jeden grubszy w środku. Jeden cienki idzie do regulatora ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, drugi cienki był zaślepiony, a ten najgrubszy ma ok 0,5cm średnicy wew. , 15-20cm długości i wisi sobie nigdzie nie podłączony, i tutaj mam pytanie.. do czego te dwa wężyki powinny być podłączone bo nie mam pojęcia ? I jeszcze czy ten gruby wężyk zasysając lewe powietrze mógł powodować nierówną pracę na jałowych obrotach, spory wzrost spalania gazu i żadkie strzały przy wysokich obrotach(myśle że tak) ?? dzieki za ew. odpowiedź, pozdrawiam.

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Ostatnio edytowano 20 lutego 2007, 12:47 przez wonz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 12:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
poglądaj dobrze kolektor od dołu napewno musi być gdzieś kruciec do podłączenia może koło przepustnicy, nie mozliwe zeby tak se wisiał
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... &body=Lim&
wpisz w tym linku 6 ostatnich znaków z VINU i napewno znajdziesz

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 12:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Chyba troche źle mnie zrozumiałeś ;) chodzi mi właśnie o te króćce, są 3 od spodu w kolektorze. Z jednego idzie cienki wężyk do regulatora ciśnienia paliwa, drugi cienki wężyk jest króciutki i zaślepiony wkrętem, no i jest też trzecia grubsza rurka która chyba zwisała cały czas z kolektora i to ona tak syczała bo zasysało przez nią lewe powietrze. Chodzi o to, że nie mam pojęcia gdzie były podłączone, bo nigdzie w pobliżu nie widze żadnych króćców :zdziwko:

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 14:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
musisz dobrze skojarzyć wężyki do krućców pod kolektorem, koło przepustnicy , regulator ciśnienia listwy, przyśpieszacz zapłonu.
Ja jak rozbierałem kolektor w mojej e34 to porobiłem sobie zdjęcia żeby wszystko wróciło spowrotem na miejsce.
napewno zaden kruciec ani wężyk nie moze byś otwarty.
jakos dasz radę :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 18:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Już wszystko wiem :) jeden wężyk ma iść do rurki koło pokrywy zaworów (a był podłączony do pochłaniacza oparów paliwa), natomiast ten najgrubszy właśnie POWINIEN być podłączony pod ten pochłaniacz, jakiś czas temu zauważyłem że leży "dziubek" i wężyk to je złączyłem, jak sie okazało bez sensu i stąd teraz miałem 2 wolne cycki pod kolektorem :wstyd:

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL