BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 13:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Gniezno
i tu się zgadzamy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 19:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
szyderax napisał(a):

chodzi o to, że wiatrak chodzi ale w momencie kiedy zaciągnie wisco to zwiększają sie obroty i wtedy poznasz że pracuje wentylator :hyhy:

jeżeli chodzi o dwie temp otwarcia to nie słyszałem żeby były w jednym termostacie
jak kupiłeś z włoch autko to możesz mieć ;) inny termostat


ja wiem jak dziala wisco ale BaX pisze ze wentylator chodzi caly czas (a nie chodzi caly czas) a pozniej ze wisco sie ma zasprzeglac a po co jak wedlug niego chodzi caly czas? to co daje zasprzeglenie? wylacza go? :rotfl: zle powiedzial koledze wentylator sie wlacza wtedy jak wisco sie zasprzegli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
panowie,to jak ma byc z tymi wezami?dzis troche od rana jezdzilem,auto nagrzalo sie chyba wiec podnioslem maske zeby sprawdzic te weze i jeden ten u gory byl goracy a drugi ten na dole byl zimny,wiec odpalilem auto zeby berdziej rozgrzac silnik i ten u gory waz zrobil sie jeszcze bardziej goracy,a ten na dole po lewo zrobil sie letni,wiec jak to ma byc?czy tak jest dobrze?dodam ze plyn w zbiorniczku troche sie posniosl.i wogole jak sprawdzic czy ten termostat sie otwiera?skoro caly czas kreci sie wentylator.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 20:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
a robi sie ten gorny waz twardy? jakby sie nie otwieral termostat to by wskazowka znacznie sie wychylala masz poprostu chyba zle odpowietrzony uklad i tyle a wentylator sie caly czas kreci ale jak sie zasprzegli to kreci sie bardziej a co do tych wezy to powinny sie w miare rowno grzac ale ten na gorze troche bardziej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 10:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
Sorki,ze sie wbijam w temat(nie chce otwierac nowego),czy ma ktos instrukcje jak wymienic visco w m30,chce to zrobic sam(nie ufam mechanikom,a przy okazji chce sie czegos nauczyc).Moze jakis link do instrukcji albo zdjecia?Pozdrawiam.

_________________
Szanujmy innych a inni beda nas szanowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 11:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: WÂłocÂławek
hej no ja u siebie obserwowalem wentylator wczoraj i nie widzialem roznicy w tym jak on chodzi,dla mnie chodzil caly czas z ta sama pradkoscia....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 12:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
A u mnie nawet na rozgrzanym silniku mozna zatrzymac wiatrak,wie ktos jak wymienic :cenzura: visco samemu? :mur:

_________________
Szanujmy innych a inni beda nas szanowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 20:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
cinek napisał(a):
A u mnie nawet na rozgrzanym silniku mozna zatrzymac wiatrak,wie ktos jak wymienic :cenzura: visco samemu? :mur:


odkrecic stare i przykrecic nowe :PP popatrz to zobaczysz o ile dobrze pamietam to trzyma sie na 3 srubach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
cinek napisał(a):
wie ktos jak wymienic visco samemu?


visko przykręcone jest na jedną śrubę trzeba mieć klucz chyba 32 i przy odkręcaniu trzeba pamiętać że jest lewy gwint

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 21:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
DZieki chlopaki,bede probowal :padam:

_________________
Szanujmy innych a inni beda nas szanowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL