BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 09:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Piszczy pasek Alternatora!!
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 20:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
mianowicie Piszczy mi pasek Alternatora jest to spowodowane zniszczeniem gumek lozysk bodajże ale jest jeden Problem niemoge nigdzie tej czesci dostac POMOCYYYYYYY bo juz mnie to denerwuje !!!!

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 166
Lokalizacja: Straszyn
Moje BMW: e30, e39
Kod silnika: M50B20, M57D30
gumek lozysk?? :zdziwko:
a co to takiego?
zobacz pierw kolko na alternatorze i naciag paska czy jest odpowiedni i sam pasek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwietnia 2007, 21:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
hmmmm powiem tak jak poruszalem alternatorem to dziwnie lekko chodzil rozebralem to wycaglem go i tam gdzie sie srobki wklada mocujace tam sa takie gumki nalozone one sie stopily!! i Nigdzie takich Gomek niemoge dostac o to sie rozchodzi nie wiem jak sie to fachowo nazywa ale wyglada jak lozysko do Malucha tak to moj kumpel okreslil hehe ;)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 18:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 166
Lokalizacja: Straszyn
Moje BMW: e30, e39
Kod silnika: M50B20, M57D30
hmmm
jedyna rzecz jaka przychodzi mi na mysl to to ze mozesz miec obudowe alternatora wyrobiona na mocowaniach srub,tam fakrtycznie sa jakies gumki ale nie zawsze i wszedzie,moze wystarczy alternator mocniej dokrecic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
sa Gumki bo rozkrecalem to i sa stopione dokladnie to jest tam gdzie mowisz tam sie sroby jeszcze wklada gdzie takie cos mozna dokupic bo az wstyd ze alternator piszczy w BMW!! :(

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 166
Lokalizacja: Straszyn
Moje BMW: e30, e39
Kod silnika: M50B20, M57D30
kurde lipa troche
bo niespotkalem sie z zadnym miejscem gdzie mozna kupic takie gumy :znudzony:
piszczenie alternatora moze byc spowodowane przez kilka rzeczy np. slaby naciag lub uszkodzenie paska,zjechane kolko pasowe,ale zeby piszczal prze stopione gumki to niewiem
jutro postaram sie wiecej dowiedziec na ten temat i napisze
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 06:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
to jest strasznie dziwne wiem ;/ ale tak jest alternator sie rusza i mu pasek piszczy bo te gumki amortyzuja owinolem to tak na chwile izolacja w celu zastapienia gumki ale to tylko na chwile pomoglo potrzebna jest ta nieszczesna gumka!! Pomozcie Chlopaki Radzek dowiedz sie jak najwiecej i gdzie to mozna kupic!! ;/

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 17:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 166
Lokalizacja: Straszyn
Moje BMW: e30, e39
Kod silnika: M50B20, M57D30
no to jest problem!! :wstyd:
bo generalnie niemozna nigdzie dostac takich gum,moze ewentualnie na jakim szrocie
moze dalo by rade dorobic jakas tuleje??
naprawde niemam niestety zadego pomyslu :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 21:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
kurde no jednym slowem jedna wielka lipa bede musial cos pomyslec i dorobic niema innego wyjscia !! :( :( mimo to dzieki za dobre checi :(

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 00:59 
Chodzi Ci o tuleje zamocowania alternatora?
Numery 2 (part number 12311715491) i 3 (part number 12311715490) na poniższym obrazku:
Obrazek

Jeśli tak, to miałem ten sam problem. Piszczał pasek i nie dało się go zbytnio naciągnąć, bo alternator się ruszał. Kupiłem te tuleje, do zestawu nowy pasek i po sprawie. Można je kupić w każdym ASO, cena około 20zł za sztukę (jak widać na obrazku są cztery).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2007, 08:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
RATUNEK NARESZCIE DZIEKI WIELKIE :D :D Pozdrawiam

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 08:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Albo do byle jakiego tokarza pojechać, niech dorobi te tuleje z teflonu. Bardzo wytrzymałe, u mnie sie sprawują bez zarzutu kilka lat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 19:59 
Mam problem z licznikiem do BMW 324 tds.
Niedziala mi obrotomierz,licznik,skarznik zużycia paliwa oraz nie skazuje mi zużyczia oleju w
silniku. Jeżeli ktoś może mi pomuc bym bardzo wdzięczny. z powarzaniem Leon.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL