BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 17:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] problem z sondą
PostNapisane: 10 października 2011, 19:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 21
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: e34 525i Touring
Kod silnika: m50b25
Sprawdziłem napięcia na sondzie. Niezależnie od temperatury silnika napięcia wynosi 0.43V.
Oporność grzałki w granicach 3.5 oma.
Sonda zamontowana oryginalna Bosch. Sądząc po trudnościach jakie sprawiła przy wykręcaniu, siedziała już kupę czasu. Postanowiłem wymienić na nową, zakupiłem również org. Boscha. Ku mojemu zdziwieniu nowa zachowuje się identycznie. Zmiana obrotów nie wpływa na napięcie. Wskaźnik wskazuje równo 0,43V i nie drgnie.
Co może być przyczyną takiego zachowania?

Silnik M50b25 vanos, nigdy nie współpracował z lpg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z sondą
PostNapisane: 11 października 2011, 10:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
sprawdź we wtyczce sondy wychodzącej z samochodu. na szarych przewodach powinieneś miec napięcie 12V (podgrzewanie sondy)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z sondą
PostNapisane: 11 października 2011, 17:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 235
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
A ile zaworowy silnik 12 czy 24 ? bo co wyczytałem to i może tak być jeżeli problemy są z przepływomierzem bo z niego pokazuje najpierw ?... ja u siebie w ogóle mam meksyk...


Ostatnio edytowano 11 października 2011, 17:20 przez zywus1988, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z sondą
PostNapisane: 11 października 2011, 17:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
m50b25

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] problem z sondą
PostNapisane: 11 października 2011, 18:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 683
Moje BMW: e46 Touring Auto
Kod silnika: M54B25
Zmiana obrotów nie ma nic wspólnego z napięciem z sondy. Sonda pokazuje zmianę zawartości tlenu w spalinach a ta zmienia się ciągle i bez zmiany obrotów, dlatego sonda powinna ciągle pokazywać napięcie dość szybko wahające się pomiędzy 0 a 0,8V.
Zobacz na youtubie jak sprawdzić sondę wykręconą z silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL