BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 12:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e34 tds pompa wspomagania trzeszczy
PostNapisane: 19 sierpnia 2007, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Witam koledzy mam pytanie moze oriętuje sie ktos czy pompa wspomagania od tds-a jest rozbieralna konkretnie chodzi mi o łozyska ???? pytam bo zaczeła mi trzeszczec na wolnych obrotach jak przygazuje napinacz paska zrobi swoje to jest OK a na jałowym trzeszczy. na wałku tej pompy jest wyczuwalny luz więc to musi byc wina łozysk .

z gory dzięki za pomoc

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2007, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
w e36 2,5 tds pompa jest rozbieralna ale czy sa tam łozyska czy panewki to nie wiem
no jest to regenerowane koszt regeneracji całej pompy u mnie to 350 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
więc pompa trzeszczy bo napinacz nie daje rady i jest lizny pasek wieloklinowy muszę wymienic napinacz bo potrafi nawet czasami w drugą stronę przeskoczyć :kwasny:

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 07:23 ]
po wymianie napinacza jakis czas był spokój i teraz znowu sie zaczyna trzeszczenie wymieniałem tez ostatnio płyn hydrauliczny wspomagania i zauwazyłem ze ktoś lał inny niz powinien być tym bardziej ze mam nivo czy moze to byc przyczyną uszkodzenia pompy wspomagania??? :zdziwko:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL