BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Ciągle się świeci podświetlenie przycisków sterowania
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
Witam,
Problem polega na tym, że ciągle świecą przyciski od sterowania elektryką szyb.
Jest na to jakieś rozwiązanie czy może to tak ma być??


Ostatnio edytowano 22 września 2007, 23:11 przez andzioraw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 20:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cały czas czy tylko przez jakiś czas ( chyba z 15 min) po wyjęciu kluczyka ? Bo jezeli tak to normalne ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
15 minut po wyłączeniu stacyjki mozna sterować jeszcze elektryką dachu i szybami ( to wiem ) ale u mnie pali się cały czas podświetlenie 4 przełączników od szyb.

Czy to może być związanie z alarmem i centralem?? Pytam bo w mojej bejcy muszę 2 razy zamknąć ( przekręcić kluczyk lub 2 razy wcisnąć z pilota ) aby auto się zamkneło na dobre.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
hehe. to ja mam to samo z zamykaniem. a przyciski też się świecą u mnie długo ale gasną. masz jakiś alarm dokładany czy pilot był seryjnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 21:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
andzioraw może jak ten alarm ktoś zakładał to coś namieszał ? u kumpla tez te przyciski się długo świecą ( mam wrażenie że dłuzej niz te 15 min ale nigdy nie sprawdzałem) ale w końcu gasną. Jak rano idziesz do auta to jeszcze zanim otworzysz te przysciski świeca ?

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
alarm jest seryjny, pilot w kluczyku ( nikt niczego nie dokładał ) a światełka palą się 24H :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 08:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
Finał sprawy jest taki że komputer sterujący szybami i zamkiem troche zwariował. Ale znalazłem takiego magika-mechanika co podłączył to w/g własnej koncepcji i działak jak oryginał. :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2007, 09:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Dla wszystkich którzy aby zamknąć auto muszą przekręcić dwa razy kluczykiem, uszkodzony siłownik w drzwiach badz w klapie(odpieta kostka, przerwany przewód), u mnie tak było przerwany przewód w wiązce idący do klapy bagażnika(ten co się zgina po otwarciu klapy),
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
marek07 dzięki za info, pewnie uszkodzenie kabla w tylnej klapie będzie przyczyną nie poprawnego działania zamka centralnego ponieważ u mnie te przewody są już bez tej metalowj wygiętej otuliny i nie które z nich są zaizolowane zwykłą taśmą.

Może jakaś podpowiedż który to przwód
?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 08:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
do tylnej klapy idzie dosyć gruba wiązka, musisz odizolowac i sprawdzic, na bank którys jest zerwany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 179
Lokalizacja: Miko³ów
Jestem po przekładce silnika i po skończeniu prac mam dokładnie to samo, trzeba 2 razy przekręcić kluczyk żeby sie zamkło i teraz tak myśle że niema podłączonego centrala w bagażniku:D :hyhy:

_________________
Jak kraœÌ to miliony...
Jak szaleĂŚ to BMW...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL