BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 07:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] bardzo duzy problem z ustawieniem zbieznosci tylu
PostNapisane: 12 listopada 2016, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 55
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
zdjecie pogladowe: http://i.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/xJxCF1m.jpg

Witam, dzis po sezonie od zakupu sprawdzilem zbieznosc w mojej E36 Coupe 96r 2.0. Golym okiem bylo widac ze tylne kola sa zbiezne ale nie sadzilem ze do tego stopnia. Prawe kolo mialo kolo 1,50 stopnia z lewe 1,30. Na regulacji udalo mi sie zjechac obiema do prawie rownego stopnia i co? Koniec regulacji. doszukuje sie tu jakiegos dzwona ale zerknijcie na "geometryczna os jazdy" jest praktycznie idealna. Mimosrod na katach ruszylem tylko z prawej strony i jak widzicie udalo mi sie uzyskac podobne wartosci ale to nie jest nadal norma. Po aucie nie widac ze bylo spawane z dwoch czy inne historie. Gdzie moze lezec problem w tej zbieznosci? Moze wozek? Fakt ze slychac skryzpienie z tylu jak ruszam ale czy to ma cos wspolnego? krzywy wahacz? Ale jakim prawem oba bylyby krzywe na tyle ze ustawiam je na maks rozbiezne i wychodza mozna powiedziec identycznie na obie strony? Jesli ktos mial z takim problemem do czynienia to prosze o jakas rade bo nic sie tu kupy nie trzyma, tymbardziej ze przod jest w gornej granicy tolerancji, katy wyprzedzenia sworznia zwrotnicy sa w miare rowne. Pomijam juz lewy kat z przodu bo jest fatalny ale to nie problem. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] bardzo duzy problem z ustawieniem zbieznosci tylu
PostNapisane: 12 listopada 2016, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 55
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
http://i.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/xJxCF1m.jpg

zdjecie jeszcze raz bo cos nie tak jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL