BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pomocy
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: przypadkiem
mam problem mam w chlodnicy olej pojechalem do mechanika ktory po odkreceniu korka od oleju powiedzial mi ze jak mi sie nie grzeje samochod to narazie mozna jezdzic;/ Podczas gdy ja nie chce do konca zakatowac silnika i jeszcze jedno jak wczesniej odkrecalem korek od oleju to samochod prawie gasł a teraz tylko ledwie sie dusi czy kompresja jest juz tak mala ze musze wymienic pierscionki?? POmocy

_________________
318is


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 18:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: JasÂło
olej w chłodnicy to pewnie uszczelka pod głowicą a moze i pęknieta głowica a korek to u mnie jak odkręce to prawie nie ma ruznicy w obrotach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2008, 23:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 540
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: E36 Cabrio x2 :)
Kod silnika: M52B20&M52TUB28
Tez stawiam na uszczelke, u mnie tak jak u kolegi wyzej, po odkreceniu korka nie ma prawie roznicy w obrotach.

_________________
Obrazek

Zobacz żółtka!!!

Zobacz czarną waryjatkę!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL