BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z obrotami
PostNapisane: 9 lutego 2008, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
przejrzalem wiekszosc tematow na forum o skaczacych obrotach, w wielu przypadkach objawy byly podobne ale moj przypadek jest chyba troszke inny.

otoz skacza mi obroty niezaleznie czy silnik jest cieply czy zimny od 700 do 1500rm/min i przy ruszaniu majac 1000rmp/min w chwili dodania gazu dusi sie obroty spadaja i czesto gasnie

silniczek krokowy wrzucilem do wanienki ultradzwiekowej i przeczyscilem, dolot jest szczelny bo rowniez sprawdzilem

silnik to m40 1.8 w benzynie gazu nigdy na oczy nie widzial


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 20:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
to poprostu jest juz normalne w m40...taka juz ich dolegliwosc poprostu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
raczej wolalbym przeczytac co nalezy sprawdzic, wymienic, przeczyscic bo jeszcze pare dni temu na auto zlego slowa powiedziec nie moglem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Siemasz to,że wyczyściłeś krokówke to nie znaczy,że coś z nią nie tak.Jeśli jesteś pewien,że dolot jest szczelny to jedz na kompa około 80 pln wydasz,a może dowiesz sie co jest przyczyną.Przyczyn może być wiele,ale od podstaw trzeba zacząć i ne słuchaj,że te silniki tak mają bo to nie prawda!!!!

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
jestem wlasnie po wizycie u mechaniora na kompie (25pln) wyskoczył czujnik temperatury wskazywal -56 stopni :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 23:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
No to daj znać czy się polepszyło.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 07:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
U mnie po podłączeniu pod kompa wyrzucił błąd przeplowomierza. Moje objawy, to: właśnie falujące obroty, identyczna sytuacja jak u Ciebie i czasem lubi szarpnąć jadąc. Przepływka już zamówiona, więc zobaczymy...

P.S Po odpięciu krokowca, też falują? Jeżeli nie, to krokowiec nie żyje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 07:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Panowie mam to samo tyle ze w E46, w piatek jade na kompa bo mnie juz szlak trafia z tymi obrotami, takze jak tylko cosik wyjdzie nie tak to dam znac..

pozdrowienia dla milosnikow BMW..

szerokosci,przyczepnosci

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Miko³ów
Czasami, za falujące wolne obroty lub nierówną pracę silnika odpowiada ........filtr paliwa! U mnie tak było - filtr troche drogi -150zł (oryginał) ale wszystko teraz działa jak należy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 20:52 
Witam Wszystkich użytkowników i miłosników BMW mam problem ze swoją E-36 1,9 ti bardzo dużo pali bo ponad 20L i nie chce chodzic raz idzie ze szok a raz w ogóle dławi sie a wymieniłem wszystkie filtry wyciołem katalizator wymieniłem przepływomierz auto nie jest na gazie gdzie szukać przyczyny POMOCY!!!!!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2008, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
a sonda lambda żyje? czesto jak jest walnieta to auto pali kolosalne ilości

[ Dodano: 23 Luty 2008, 20:02 ]
doszedłem do tego co u mnie bylo przyczyna zmiennych obrotow, wiekszego spalania i braku mocy - rozwiazanie banalne okazalo sie ze na kompie wyskoczyl czujnik temperatury - blednie wskazywał temperature

juz mialem kupowac nowy i przy sprawdzaniu numerow tego czujnika okazalo sie ze kabel nie byl do niego podpiety jakim cudem nie mam pojecia ale po wlorzeniu go na swoje miejsce wszystko wrocilo do normy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL