BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] TRZEPANIE KIEROWNICA
PostNapisane: 27 lutego 2008, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: SZCZECINEK
WITAM PROSZE O POMOC MAM BMW E32 730 KTORA W PRZEDZIALE PREDKOSCI 90-115 WPADA W SPORE DRGANIA I TRZEPIE KIEROWNICA /PRZETACZALEM TARCZE,WYM KONCOWKI,DRAZEK SRODKOWY,PRZEKLADNIE KIEROWNICZA I OPONY/ I DALEJ TO SAMO :(
H E L P...PS. MOJ NR TEL.788206260 [/b]

Unikaj włączonego CapsLocka na klawiaturze podczas pisania postów.
robertbmw

_________________
MAURO26


Ostatnio edytowano 27 lutego 2008, 21:47 przez mauro26, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: OLECKO
A jak kolego z tulejka drazka reakcyjnego i kola ich prostosc , tuleje wachaczy

_________________
DANIEL$


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
ja bym propomnował pojechać do dobrego zakładu i dobrze wyważyć oponki, miałem taki sam problem wyważane opony miałem w kiepskim zakładzie i dalej trzęsło pojechałem do lepszego zapłaciłem 20 zł i teraz wszystko jest ok.

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 20:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
Dokladnie jak pisze Lukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
racja bmw musi miec dobrze wywarzone kola i trzeba o tym czesto pamietac a nie raz na 3 lata


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Lubelskie
jeśli masz alusy to je wyprostój


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 112
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E60
Ja też miałem dygotania samochodem i kierownicą, wywarzałem koła chyba ze trzy razy i nic. Teraz zamieniłem się dla sprawdzenia za całe koła z innego BMW i drgania ustąpiły całkowicie. I teraz nie wiem co mam do bani felgi czy opony, a może to i to.

_________________
zobacz mojego is-ka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=34184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Lubelskie
ponawiam apel o felgi. A najlepiej to widac gołym okiem na wyważarce. Co wy ludzie robicie jak wam wyważają koła???? Popatrzcie troszke na swoje cuda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:54 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Wyważanie koła to nic innego jak uzupełnienie niedowagi materiału w strukturze opony i w żadnym wypadku nie jest to poradą dla krzywych felg, czy też bijących podczas obrotu, opony na boki lub góra dół.
Często się zdarza, że inna opona jest koślawa czy zdeformowana lub pokrzywiona felga i wyważanie koła tego nie zlikwiduje.
Tak koślawe koło, nawet pomimo prawidłowego wyważenia powoduje, że przy kontakcie powierzchni opony z nawierzchnią, jej wszelkie bicia na boki lub góra dół będą odczuwalne na układzie kierowniczym lub karoserii.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
parunia ma rację. U mnie tez trzepało kierownicą. Okazało się że miałem krzywą felge z przodu. Zadne wyważanie wtedy nie pomogło. Maoro dla próby załóż zapas na przód przejedź się. Nie bedzie trzepać masz koło winowajce. Bedzie-zapas na drugą stronę i sprawdź. No chyba że masz pecha i obydwie z przodu felgi masz krzywe.
Drugi sposób : z tyłu koła na przód i odwrotnie.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 11:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: SZCZECINEK
:mur: o kurcze wielkie dzieki dla wszyskich spróbuje zkąbinowac komplet felg a jak nie to zaatakuje tuleje, napwno dam znac o efektach POZDRAWIAM

_________________
MAURO26


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL