BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Pompa wtryskowa
PostNapisane: 26 marca 2008, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Szczecin
Witam. Bmw e 34 2,5 tds. Nie osiąga większych obrotów jak 3000tyś.i po chwili spadają. filtry i zasilanie paliwa sprawdzone.pompka elektryczna w zbioniku podaje.ale jakoś słabo bo gdy zatkam przewód palcem to praktycznie nie ma ciśnienia. podejrzewam pompe wtryskową słabo zasysa paliwo.zrobiłem test na wąż zasilający założyłem pompke ręczną i gdy podpompuje to silnik osiąga obroty maxymalne i przez chwile jest ok. Moje pytanie jest takie czy pozostaje tylko pompe dać do naprawy czy jak bym założył oddzielną pompe elektryczą na wąż to będzie dobrze? Czy ktoś wie jak z tego wybrnąć?


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 22:48 przez melon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 00:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
melon napisał(a):
pozostaje tylko pompe dać do naprawy
wątpie aby ktoś to naprawiał , chyba że pan złota rączka ,
może zasysa powietrze ?????

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2008, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Szczecin
Pompa wyciągnieta i zawieziona do diagnozy bosch diesel Grifino lecz obawiam się że będzie to drogo kosztowało. Posiadam drugą sprawną pompe o końcowym numerze 993. a ta co się zepsuła to ma numer końcowy 995 czy ktoś wie czym one się różnią? i czy tą 993 podpasuje do samochodu? obie przelew w głowiczce mają skierowane do góry więc będą na potencjometr. nie mam pojęcia czym one się różnią na kostke okrągłą obie pasują do instalacji ale nie chce ryzykować z podmianą na 993. prosze o porady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 23:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
i co kolego z ta pompą wtryskową podziałałeś? Napisz ile cię ta impreza kosztowała ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL