BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 1.8, 1990 - Falowanie obrotów
PostNapisane: 29 marca 2008, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Czeladz
witam .pewnie popelniam blad ze zakladam nowy temat ale nie moge znalesc e30 z tym problemem.
mianowice silnik do wczoraj pracowal bez zarzutu. az tu nagle zaczal nierowno pracowac.stalem w korku i to zauwazylem.potem w domu" na luzie" faluja obroty 800-1000
plyn w chlodnicy w normie tylko prawie ugotowany.
domyslam sie ze pewnie silnik krokowy albo przeplywomierz,mam rure lekko peknieta doprowadzajaca powietrze ale jest dobrze zaklejona wiec lewe powietrze odpada.<wczesniej bez objawow...fajna moc a teraz jakos mułowato. Jak moge sprawdzic co sie spieprzylo?
pozdrawiam


Ostatnio edytowano 30 marca 2008, 22:47 przez kamilino19, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 18:21 
kamilino19 napisał(a):
mam rure lekko peknieta doprowadzajaca powietrze ale jest dobrze zaklejona wiec lewe powietrze odpada.


a ja myślę, że to to. może masz źle sklejone, albo w innym miejscu popękało. Przy wyższych obrotach jak jedziesz też się daje to we znaki?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Czeladz
problem sie rozkrecil.,,,obroty falowaly .podnioslem maske i dodalem lekko gazu.
zaczal sie krztusic i zgasl.
dolalem do chlodnicy do wyrownawczego.
odpalilem auto ..pokrztusil sie i zaczal w miare normalnie pracowac.
patrze na wyrownawczy a tam zero chlodziwa.
albo poszla uszczelka i pali plyn z chlodnicy albo?co jest go w ukladzie az tak malo ze odrazu go na blok silnika podalo?swiece i przewody nowosc.
sprawdzalem poziom oleju i sie nie podnosi wiec chyba raczej odpada branie plynu.
czekam na rade....pilne . blacha mokra .gdzies chyba wyciek.musze na kanal jechac.
koledzy pomozcie.wiem ze najlatwiej do mechaniora oddac .wymieni krokowy sonde.przewody potem chlodnice..i 1000 w plecy.dajcie znac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 22:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
A jak drogi kolega często zagląda pod maskę? Już dzisiaj pisałem o tych sprawach, "w miejscu wycieku płynu chłodniczego zostaje zielony osad" - a więc kanał i "kuken" może coś dojrzysz i sam rozwiążesz ten problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Czeladz
no wlasnie mam auto dosc krotko i sam poznaje "dbanie o Bunie"
dzis dolalem duzo plynu i troche wody.i uklad jest caly zalany:)
czyli duzo brakowalo i dlatego zabieralo ze zbiornika plyn.

do wymiany przewod-pognity.

ale dalej nierowno pracuje silnik.krokowy sonda >?dodam ze swiece nowe i przewody tez.
ale moze swiece zalaly.jesli tak to jaki jest tego powod?
jak moge sprawdzic krokowy i gdzie on sie znajduje w E30 1.8?
moze macie foto;0.

<<<<PRZYGODA Z BMW-BEZCENNA:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Czeladz
jak sie okazalo <pekniecie w 2-rurce od kolektora bylo powodem falowania>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL