BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 49
Lokalizacja: miastko
Moje BMW: e39 530dA
Kod silnika: M57
sprawdz swiece czy wszystkie grzeja bo przez to moze nie rowno pracowac
Mozliwe ze paliwo sie cofa z pompy przydalo by sie zalozyc zaworek zwrotny przed pompa (mi pomoglo)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 21:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
varek84 napisał(a):
Mozliwe ze paliwo sie cofa z pompy przydalo by sie zalozyc zaworek zwrotny przed pompa (mi pomoglo
Ja u siebie tez założyłem i jestem zadowolony. Koszt takiego zaworka to niecale 25 zł

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 07:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Stawiał bym na pompe ale jeśli twierdzisz że jest ok. spróbuj z tym zaworkiem o którym mówią koledzy ja mam wpięty w przewód od filtra do pompy i jest super . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 08:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: Legnica
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19757
Obrazek
dokładnie coś takiego

_________________
Obrazek

Zapraszam do oglądania SWAP na M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL