BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Półosie - 1.8, 2.0, 2.5, 2.8 różnica?
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 16:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Witam. Czy jest jakaś różnica między półosiami od różnych wersji silnikowych? Bo moje przy M40 coś za szybko siadają, i tak sobie pomyslalem jakby np zalozyc od 2.5 czy 2.8. Czy są wytrzymalsze i czy wogóle pasują? No i czy jest sens, zeby nie było tak ze przeguby wytrzymają ale mi np dyfer czy skrzynia padnie, bo sprzeglem sie akurat nie przejmuje.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
polosie sa takiej samej dlugosci roznia sie glownie dwiema srednicami jena to srenica samej polosi a druga to srednica elemetu ktory przykreca sie do dyferecjalu

1.6 - 80mm 26mm
1.8 - 80mm 26mm
2.0 - 80mm 26mm
2.5 - 86mm 27mm
2.8 - 86mm 38mm
m3 - 94mm 38mm

Pierwszy wymiar to srednica tego co sie do dyfra przykreca (to ta srednica jest wazna w twojim przypadku) a druga to samej polosi

P.S.
moze wystarcczy zakupic orginalne poloski w mojim aucie siedza conajmniej 8 lat i nawet gumy nie sa w zlej kondycji

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 19:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
No gdyby się jeździło jak należy to zapewne by wytrzymywały :hyhy: . Generalnie padł przegub lewy, więc skoro i tak muszę wymienić to myślałem żeby założyć mocniejsze. Ale widzę że nie ma sensu bo 2.0 ma takie same jak u mnie, a dyfer jak zmienie to zapewne bedzie mial wieksze przelozenie i mi auto przestanie jezdzic :hyhy:

Generalnie przy normalnej jezdzie to im sie nic nie powinno dziać, ale jak się ma odpały tak jak ja to trzeba się liczyc czasem z kosztami. Z tyłu mam 16" z oponami 225/50 więc dosc duze koła jesli chodzi o zerwanie przyczepnosci zwlaszcza przy silniku M40. Silnik daje radę bez problemu, ale zawsze jest coś za coś... :dontgetit:

P.S.
Swoją drogą widzę że kolega bardzo blisko mnie mieszka ;)

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 21:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
No tak jak wymieniłem wymiary polosi to do 2.0 sa takie same wiec wymiana ci raczej nic nie pomorze :P a lukałes czy masz prostą lewa strone, nic nie bije nic nie skacze stuka puka czy cos ?? moze wina nie lezy po stronie ciezkiej nogi :zalamany: skoro jak powiadasz juz kilka razy miales problem

P.S.
no okolice warszawy to całkiem prawdopodobne ze gdzies blisko osiadłem :P przeciez to tylko jakies kolo o 100kilometrowym promieniu hehe :P

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 07:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Ale ja znam powód ;) Wina leży tylko i wyłącznie po stronie ciężkiej nogi :) Ale cóż, tak musi być...

P.S.
hehe no tak. Ale od Skierek mieszkam jakieś... 27km :P

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL