BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 2,0 M50 Silnik - szarpie na niskich obrotach
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 20:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
gdy odpale moje auto pochodzi chwile na wolnych obrotach nagle zaczyna szarpac silnikiem przerywac wskazowka od spalania spada gwaltownie na 0 w czasie jazdy szarpie czasami hamuje silniek jak by odcinalo paliwo ale gdy przekroczy 5 tys obr to jest lepiej co moze byc nie tak?? a teraz to wogole sie jezdzic nie da bo odrazu szarpie i gasnie prosze o pomoc szybka


Tytułuj wątki według ustalonych ZASAD

robertbmw


Ostatnio edytowano 12 kwietnia 2008, 17:07 przez enzo1901, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 20:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Może krokowiec....

Ja bym prewencyjnie przeczyścił go

Jak nie wiesz co to i gdzie to to wpisz w szukajce bo było 100 razy ---> silniczek krokowy czy jakoś tak wpisz

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 21:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
ale na wyzszych obrotach zdaza sie ze tez przerwie lub zacznie hamowac tak jak by odcielo mu cos paliwo lub zaplon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Jakby mu zapłon odcięło to by zgasł a nie zwalniał


Może filtr paliwa już Ci się zarąbał... ?? kiedy wymieniałeś ostatnio ?
I filtr powietrza też ??

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 06:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
na gazie (sekwencja) i benzynie jest taki sam obiaw wiec raczej nie od filtrow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL