andrzej3510 napisał(a):
Jesli masz mechanizm o zwiększonym tarciu wewnętrznym,to jest to szpera- olej 75W140
A nie zablokowany to zwykły mechanizm różnicowy olej 75W90
A wogule jak poznałeś że masz blokadę?Tabliczkę masz nieczytelną.
No właśnie..mój błąd że właśnie zalałem a potem sprawdziłem.. czy mam te szpere..
głupi błąd ale tak wyszło..bo kumpel wyciągną podnośnik z pod szafy taki szeroki, na którym mogliśmy wyblindować auto za dyfer do góry..jak ja sobie już zalałem a o podnośniku nie wiedziałem.
Koła w zwisie..
więc kiedy popycham koło ręcznie to drugie kręci się w tę samą stronę..
a kiedy kolega zablokował drugie koło to byłem w stanie, z dużym oporem zakręcić pierwszym..
No to wywnioskowałem, że szpera jest..ale ta najsłabsza skoro da rade popchnąć rękoma
źle myślę?
No kurcze..szukałem już po forach..i tak pisano gdzieś..
Nie robię kilometrów narazie..a kurde pewnym pasuje mi być.
żeby zalać tym co trzeba..
i wogóle zadbać jak się należy