BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.8 m40 problem po wymianie świec i kabli WN
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Przejżałem dostępne tematy,niestety za wiele się nie dowiedziałem.

Kable,świece wymienione,kable Bosch,świece NGK do m40 dedykowane.Jakiś czas wcześniej wszystkie filtry i inne.Auto postało dzisiaj w nocy,padał deszcz.Po odpaleniu nierówna praca ( ok może krokowiec będzie trzeba przeczyścić ) ale ruszyłem i przez dłuższą chwilę za nim złapał trochę temperatury między ok 1000 a 1500 tysiąca obrotów szarpanie i przerywanie.Sonda lambda wymieniona kilka tygodni temu.Przed wymianą kabli i świec wszystko było oka.

Pytanie proste : co jest grane.....kopułka i palec wymienione jakiś czas temu...więc jaka może być przyczyna? Powietrza lewego też nie łapie bo wszystko szczelne.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
oczywiście sprawdziłeś że wszystko dobrze styka!!??

może się trafic że jakość uzytych części może byc nie ta i gdzieś ma przebicie, pomono znakomitego producenta

odpal fure w nocy i wypatruj niebieskich iskierek ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 09:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Hehe ;) zobaczę czy gdzieś nie ma przebić a jeszcze jakieś sugestie? :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 10:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
CiOoS, wymieniales jednoczesnie swiece i kable?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 10:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
stones1 Wysłany: Dzisiaj 11:29 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

CiOoS, wymieniales jednoczesnie swiece i kable?


Tak Maćku była to jednoczesna wymiana.A dlaczego pytasz?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak dla mnie wadliwe przewody, mają przebicie, wymień na początek wszystkie (na stare), jak będzie OK to zmieniaj pojedynczo i znajdziesz dziada, który psoci. Teoretycznie tak samo może być ze świecami, ale wg mnie to wina kabli

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 11:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
wymień na początek wszystkie (na stare),
ciężka sprawa Rora bo stare zwiedzają już wysypisko,nie ja je zmieniałem tylko mój mechanik.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
to spotkaj się z Czarnym i przy browarku zamieńcie :hyhy:

PS tylko mi potem nie jeździć :!:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
PS tylko mi potem nie jeździć


Why drink & drive when you can smoke & fly.... :cwaniak: :hyhy:

;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:D


PS thx.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 14:09 
po mojemu to skoro masz nowe, to pewnie źle zamontowane i jak dostanie wilgoci, to się knoci, ja tak mam po myjni, jak wyjadę i ostro ruszę od razu, to mi pada obrotomierz na kilka sekund i też przerywa zapłon, po kilku chwilach jest już normalnie.

rorafalki napisał(a):
PS tylko mi potem nie jeździć :!:


bokiem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 14:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
po mojemu to skoro masz nowe, to pewnie źle zamontowane


Żle to znaczy jak....... :niepewny:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 14:20 
gdzieś może coś masz źle przykręcone, albo podczas montażu coś innego się przetarło/odpadło i dostaje się wilgoć, skoro podejrzewasz, że deszcz ma znaczenie.

a czy teraz jak nie pada dalej tak jest? (bo rozumiem, że na ciepłym silniku już przestało?)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 14:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Teraz jak odpaliłem auto ( temp spadła na niebieskie pole bo trochę stała pod biurem) było oka.Ale poczekam aż całkowicie się schłodzi i zobaczymy.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 16:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
CiOoS napisał(a):
Cytuj:
stones1 Wysłany: Dzisiaj 11:29 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

CiOoS, wymieniales jednoczesnie swiece i kable?


Tak Maćku była to jednoczesna wymiana.A dlaczego pytasz?


czasami, gdy stare swiece dlugo pracowaly z kablami ktore mialy przebicia, sama zmiana kabli na nowe moze dac efekt odwrotny do pożądanego ;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Rozumiem,ale w tym przypadku Maćku wymiana była zarówno świec jak i kabli niestety.Padało teraz,auto jest już zimne,za 3 godziny będe pewnie odpalał więc poobserwuje.Głupia sprawa,wymieniasz coś żeby było sprawne a efekt jest odwrotny do zamierzonego.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 75
Lokalizacja: POZNAÑ
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24885 ja sie podpinam pod temat bo mam te same objawy co kolega umnie nie szarpie ale kuleje silnik i to ustaje w miare nagrzania ale nie dokonca ustaje:(

_________________
POZDRAWIAM
REKIN 8)

Obrazek

BMW E30 318i M40 byÂło ,sprzedane i rozbite przez amatora.

Obecnie mondeo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Więc sytuacja się pogorszyła.Nawet po rozgrzaniu auto się telepało i chodziło jak traktor,przerywało itd.Obstawiam raczej cewkę....ktoś może mi podać jakie napięcie powinno być na cewce? Nie chce wydać kolejnego hajsu na darmo.... :niepewny:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a może świeca się odkręciła :?: albo fajka spadła :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 20:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Mi stara fura tak szalała, wymieniałem kable WN, świece, cewkę a była to wina modułu zapłonowego, tylko, że auto najpierw ciężko paliło, a później nie paliło wcale :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL