BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Tłumik zamiast KATA POMYSŁ!!!
PostNapisane: 31 maja 2008, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
Witam mam BMW e36 320 M50 24V z 09.91r samochod jest w 100% sprawny chciałbym wyciąć katalizator i wstawić to http://www.allegro.pl/item373835567_tlu ... o_5_0.html
Sonda lambda w samochodzie działa jest przed katalizatorem w samochodzie dodatkowo wstawiony jest gaz sekwencyjny stag 300. Jedyny probelm to taki ze silnik zaczyna dobrze ciągnąć dopiero przy 4000 tys obr. mysle ze po wywaleniu kata i wstawieniu tłumika było by lepiej .
Poradzcie mi czy warto.... I czy jesli sonda jest przed katalizatorem czy nadal bedzie dobrze działaś z tym tłumikiem.

Wiem że na forum o tym rozmawiano ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 17:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
mam cosik podobnego. szkoda zachodu czasu i pieniedzy. efekty niezauwazalne. co do tego ze silnik ciagnie dopiero od 4000tys to po prostu taki jego urok, lubi wysokie obroty. kazda 2.0 tak ma ;)

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 18:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
Jeżyk napisał(a):
mam cosik podobnego. szkoda zachodu czasu i pieniedzy. efekty niezauwazalne. co do tego ze silnik ciagnie dopiero od 4000tys to po prostu taki jego urok, lubi wysokie obroty. kazda 2.0 tak ma ;)


A jeli chodzi o sonde lambda to niemasz z nią problemów?? Chodzi o to czy po wymienie nie wystąpiły jakies efekty uboczne??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Te tłumiki co pokazałeś linka są do innych motorów, w m50b20 jest katalizator z jednym wlotem i dwoma wylotami, taki tłumik podobny jak w podanej aukcji kosztuje ok 110zł, ja mam taki założony, dziwięk jak z katalizatorem, więc lepsze to niz strumienica, czy sama rura...
Co do drugiego pytania, sonda pracuje jak dawniej, wycięcie katalizatora nie wpłynęło na kulturę pracy silnika...pozatym że troche odetchnął:)
pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 22:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
ten tłumik to PORAZKA. -odradzam- miałem u siebie taki AWG zamiast kata, straszna tandeta, wyżuciłem go po 3 tygodniach użytkowania.

założyłem ASMETA ( taki sam miał RAFAŁ w 320i i również był zadowolony) i jest perfekto.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 22:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Cinofree,
a jaka różnica w tych tłumikach?? ja mam ten z AWG i jestem zadowolony. Myśle że spełnia swoją rolę jak należy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
u mnie AWG- straszny dżwięk, bardzo drażniacy, po zdemontowaniu okazało sie że już przepalony, a zrobiłem około 1500km.

ASMET - dzwięk bardzo zblizony od orginału, tzn jak z katem. żadnych negatywnych odczuc co do wkręcania sie na obroty[/code]

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2008, 08:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
cinofree napisał(a):
u mnie AWG- straszny dżwięk, bardzo drażniacy, po zdemontowaniu okazało sie że już przepalony, a zrobiłem około 1500km.

ASMET - dzwięk bardzo zblizony od orginału, tzn jak z katem. żadnych negatywnych odczuc co do wkręcania sie na obroty[/code]


A można jakiego linka dostac do sklepu gdzie go moge kupic?? Ma jakies oznaczenia abym kupił taki sam??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2008, 13:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
ja montowałem go w Kielcach, nie znam oznaczeń.

napisz do Rorafalki może on pomoże bo miał to samo z tego samego zakładu w swojej e36 320i.

pozdrawiam.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 15:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e39 523
U mnie kat się posypał wstawiłem tez ten tłumik przelotowy AWG, mam jedną sąde nie mam żadnych problemów jestem zadowolony. Proponuje zrobiś tosamo zamiast jekiś strumienic czy zwykłych rurek. Udanego zabiegu z układem wydechowym. POZDRAWIAM

Moja e39 ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25558

_________________
ZOBACZ MOJE BMW
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25558


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 54
Posty: 99
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
u mnie zamiast kata jest asmet i jest trochę metalicznego dźwięku ale jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL