BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Czy przepustnica powinna być 100% szczelna po zamknięc
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 08:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Wawa
Pytanie z poprzedniego wątku, ale dostałem jak na razie dwie sprzeczen odpowiedzi.

Jak to jest z tą przepustnicą? Czy ktoś to przy okazji sprawdzał?

Ze zdjętą rurą z powietrzem do przepustnic nie da się odpalić silnika po odpaleniu jak się zdejmie to ssanie zamknięta przepustnica ma niezłe i zaraz silnik gaśnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, 20:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
przepustnica ma byè zamknieta potrzebne powietrze aby silnik chodzil na biegu jalowym reguluje silniczek krokowy ktory obchodzi przepustnice i puszcza powietrze przed nia od strony silnika.bez rury ssacej silnik niezapalisz bo wtedy powietrze nieprzeplywa przez przeplywomierz a bez sygnalu od przeplywomierza silnik niezapali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 08:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Wawa
drak napisał(a):
przepustnica ma byè zamknieta potrzebne powietrze aby silnik chodzil na biegu jalowym reguluje silniczek krokowy ktory obchodzi przepustnice i puszcza powietrze przed nia od strony silnika.bez rury ssacej silnik niezapalisz bo wtedy powietrze nieprzeplywa przez przeplywomierz a bez sygnalu od przeplywomierza silnik niezapali


Czyli jeżeli powietrze ma przepływać przez przepływomierz na biegu jałowym to przepustnica nie może być 100% szczelna po zamknięciu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 11:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Zobacz sobie budowę tej gumy od przepustnicy.
Od filtra powietrza idzie przepływomierz później na dole są rurki do krokowca i poźniej sama przepustnica.
Gdy zdejmiesz gumę przepustnicy to krokowiec będzie zaciągał lewe powietrze nie przechodzące przez przepływkę.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 12:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 161
Lokalizacja: KÂłodzko
ale powinien zapalic jak odepniesz przewod od przeplywki :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Wawa
Radek_ZG napisał(a):
Zobacz sobie budowę tej gumy od przepustnicy.
Od filtra powietrza idzie przepływomierz później na dole są rurki do krokowca i poźniej sama przepustnica.
Gdy zdejmiesz gumę przepustnicy to krokowiec będzie zaciągał lewe powietrze nie przechodzące przez przepływkę.


Wydawało mi się że powietrze do krokowca jest brane z puszki filtra i omija przepływkę, nieważne. Interesuje mnie bardziej przepustnica, czy musi być 100 % szczelna po zamknięciu ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 12:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Cytuj:
Wydawało mi się że powietrze do krokowca jest brane z puszki filtra i omija przepływkę

to zle ci się wydawało

Zorka5 napisał(a):
czy musi być 100 % szczelna po zamknięciu ??

powinna być zamknieta tak na 98% , bo gdyby była zamknieta na 100% to by się zakleszczała , a zapobiega temu zalakowana śrubka z kontrnakretką przed przepustnicą.
regulacja wiekszej szczeliny w celu podniesienia obrotów nic nie da , bo sterownik sobie to itak skoryguje po jakimś czasie.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL