BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 540i Zakup i prośba o porady
PostNapisane: 2 sierpnia 2008, 16:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
witam! mam zamiar kupic jak w temacie z automatem. na co zwrocic szczegolna uwage przed zakupem tego wlasnie modelu?? dziekuje za podpowiedzi. pozdrawiam


Cytuj:
[model???] kupno bmw e34 540 prosba o kilka porad


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2008, 22:22 przez eagle, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2008, 17:04 
w zasadzie jak każde auto i każdy silnik :)

tutaj masz więcej info dot. sprawdzania silnika M60:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... =m60+uwage


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2008, 13:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
obejrzyj ponadto co w linku -

-szczelnosc uszczelek pod pokrywami zaworow


- sprawdz jak zachowuje sie skrzynia. Biegi przy załaczaniu z P na D czy R muszą uruchamiac sie natychmiast, bez zadnych opoznien. Obojetnie czy na zimno czy ciepło. Bez szarpniec czy uderzeń. To samo tyczy sie pracy skrzyni podczas jazdy. Zdrowa 5HP30 chodzi jak masełko, nie ma zadnych walniec czy szarpniec - bez znaczenia czy przy redukcji czy przy zrzucaniu biegu na wyzszy


- rozejrzyj sie po komorze silnika w poszukiwaniu wyciekow płynu chłodniczego lub sladow po nim- duzy M60 bardzo mocno obciaza układ chłodniczy i czesto cos wymieka

- przekładnia kierownicza w V8 bardzo czesto ma spore luzy

- zobacz jak wyglada sprawa wyciekow oleju . Czesto siadają simmeringi na wale korbowym i olej saczy sie z przodu jak i na łączeniu skrzyni z silnikiem

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2008, 20:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
dziekuje bardzo za rady. klikam pomogl...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL