BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 11:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dziwne zachowanie na "jedynce" 1.8 is
PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 11:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: SUWAÂŁKI
cześć mam taki problem: od paru dni nie wiem co się dzieje z pierwszym biegiem. do około 2.500 obr. samochód przyspiesza normalnie, a później zaczyna go dusić (przyśpieszając z delikatnie wciśniętym sprzęgłem powiedzmy jest ok) dzieje się tak tylko na pierwszym biegu. na pozostałych wszystko jest ok. biegi wchodzą luźno i bez problemu. na wstecznym samochód jedzie też normalnie, więc zakładam, że sprzęgło jest ok. miałem podpinany samochód pod komputer i nic nie wskazało sonda lambda ok jedynie powiedzieli że troszkę wtryskiwacze są zabrudzone, ale czy to może być przyczyna? prosiłbym o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 20:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
mi sie mój dusił i nie równo pracował jak wtryski były powypalane.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 22:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: SUWAÂŁKI
o to chodzi ze na wolnych obrotach silnik chodzi równo w okolicach 900 obr a na innych biegach bez problemu przyspiesza nawet do 6000-6500 obr. i nic się nie dusi i nie skacze tylko na jedynce około 3000 obr lub czasami przy wyzszych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 06:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
novic napisał(a):
o to chodzi ze na wolnych obrotach silnik chodzi równo w okolicach 900 obr a na innych biegach bez problemu przyspiesza nawet do 6000-6500 obr. i nic się nie dusi i nie skacze tylko na jedynce około 3000 obr lub czasami przy wyzszych

dobrze czytam, zauważyłem to co napisałeś ale nie ma wyraźnego problemu żeby było coś nie tak. Gdyby na każdym biegu się to działo to można by było coś określić. Trudno powiedziec nie znajac wogole samochodu.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 08:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
novic napisał(a):
cześć mam taki problem: od paru dni nie wiem co się dzieje z pierwszym biegiem. do około 2.500 obr. samochód przyspiesza normalnie, a później zaczyna go dusić (przyśpieszając z delikatnie wciśniętym sprzęgłem powiedzmy jest ok) dzieje się tak tylko na pierwszym biegu. na pozostałych wszystko jest ok.


Może poprzedni właściciel wsadził czujnik powodujący zamulenie na 1 biegu ;) Bo to dziwna sprawa, że tylko na 1 biegu. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 12:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
A tak się dzieje niezależnie od temperatury silnika? Tak samo ciepły zimny się zachowuje?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 22:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: SUWAÂŁKI
nie ma różnicy czy ciepły czy zimny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2008, 14:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: SUWAÂŁKI
rozwiazalem problem mam dziure w gumie wychodzacej z przepływomierza i dlatego jedynka rzuca! odkrylem to wczoraj i narazie zakleilem izolacja to jezdzi ok!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL