BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z napinaczem łańcucha rozrządu
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 18:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Witam juz kilka dni walcze z silnikiem mojego BMW i juz prawie kończe a tu kolejny problem.Próbowalem cofnąć napinacz łancucha rozrządu zgodnie z instrukcja do wymiaru 67.5 za pomocą imadła a wiec kręciłem imadłem czekając na ,,pstryknięcie ,, i pstryknęlo -ale imadło:-)NIe wiem czy to wina imadła czy cos z napinaczem.Dodam ze wszystko to miało miejsce przy składaniu silnika m42 1.8 is.Jeśli ktoś to już robil to prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 23:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Na szczęście metodą prób i błędów doszedłem jak ustawić napinacz.Może to się komuś przyda bo w instrukcji napraw problem ten nie jest szczegółowo opisany.
A wiec po odkręceniu napinacza maksymalnie wysówa się tłoczek z cylinderka.Aby przywrócić go do stanu używalności nalezy najpierw wyjąć całkowicie tłoczek najlepiej pukając w coś twardego ,następnie przestawić pierścień zapadke w drugie polożenie od denka tłoczka,potem wsówamy tłoczek do cylinderka wkręcamy w imadło i ściskamy na wymiar 68,5 mm w takim położeniu tłoczek ,,zaskoczy,,i możemy bezproblemowo wkręcic w silnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 08:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: kolno
witam kolego skoro poruszyłeś ten temat to moze napiszesz jak ustawić od nowa rozrząd w is . właśnie czekam na głowice do mojego i nie długo będe składał od nowa wszystko na starej robiłem znaki ale myślałem że to tylko uszczelka okazało sie że to głowica padła i na nowej nic nie bedzie :kwasny: z góry dzieki za info

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL