BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] przerywający silnik w bmw 320i vanos 95r.
PostNapisane: 13 września 2008, 14:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: warszawa
witam. mój silnik jak chodzi na wolnych obrotach to sie dławi i zmienia obroty a jak jadę to sie dławi i przerywa. silnik na obrotach do 4 tys. jest słaby a powyżej czterech mocny...


Ostatnio edytowano 13 września 2008, 21:27 przez marcin000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: bmw 320 i coupe 06r.
PostNapisane: 13 września 2008, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 62
Lokalizacja: Opole
CZesc u mnie to samo jest tylko u mnie zamula do 3 tysiecy a po 3 tysiacach jest dobry i na wolnych obrotach rzuca silnikiem nie wiem co to jest wszystko juz wymieniłem. Sprawdziłem juz silniczek, przepływomierz, świece, wszystkie cewki, cisnienie na poszczegołnych cylindrach, wymieniłem wszyskie filtry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przerywający silnik w bmw e36 320i vanos 95r.
PostNapisane: 13 września 2008, 18:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
marcin000 napisał(a):
witam. mój silnik jak chodzi na wolnych obrotach to sie dławi i zmienia obroty a jak jadę to sie dławi i przerywa. silnik na obrotach do 4 tys. jest słaby a powyżej czterech mocny...


Kolego najprościej byłoby podłączyć auto pod kompa. bo przyczyn może być kilka i bez tego wpędzisz się w koszty
może to być czujnik położenia wałka rozrządu ale to tylko gdybanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: warszawa
a wymieniałeś sonde lambda bo moze to jest przyczyna? ja jeszcze tego nie zrobiłem. a na komputerze byłem i nic mi nie powiedzieli...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: warszawa
u mnie jest jeszcze taki dziwny objaw ze silnik bierze powietrze tam gdzie sie wlewa olej i reaguje na odkręcenie korka a chyba nie powinien?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 10:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Powinien u niektórych nawet gaśnie po odkręceniu korka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: warszawa
teraz zauważyłem jeszcze że ubywa mi płynu z chłodnicy i z rury wydechowej wydobywa się woda a więc może to być głowica albo uszczelka? ale typowych objawów nie ma, samochód się nie grzeje ale troche ciężko zapala...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 12:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
jeżeli cięzko zapala to może być że zalewa płynem któryś z cylindrów ale w tym wypadku powinien kopcić na biało
dużo płynu ubywa ?i czy gdzieś nie wycieka?
na zimnym może lecieć trochę wody bo zbiera się ona w tłumiku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 16:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: warszawa
byłem sie teraz przejechac i jak ja odpalilem to chodziła dobrze i przy zimnym silniku jest troche biały dym tylko ze ja jestem w norwegii i tu jest teraz zimno a tego płynu to dolałem dwa razy i teraz jakoś nie ucieka a co do jazdy to przejechałem jakies 20 km i pare razy mi tak lekko przerwał a z dwa razy jak ruszałem ze swiateł to tak sie zadusił ze az prawie mnie w kierownice wbiło ale jak puszcze gaz wdusze sprzegło i rusze od nowa to jedzie dobrze... najgorzej chodzi na ciepłym silniku i wolnych obrotach.... a i okropnie mi szaleja wskaźniki w liczniku, zapalaja sie kontrolki i gasna a najwieksza niewiadoma to wskaznik spalania bo jak samochód stoi na luzie to wskazuje ze pali ponad 30 l a jak rusze to jest juz lepiej....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 17:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Trudno mi coś doradzić bo przyczyn może być wiele jak już pisałem najlepiej by było podłączyć się pod kompa ale rozumiem że u Ciebie to spory wydatek
wskażnik zużycia pokazuje dobrze na wolnych obrotach tak ma być
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL