BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36]Compact 316
PostNapisane: 13 września 2008, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: K-Ăłw
mam pare pytan jako swierzak ;) wiec tak.. pierwsze co mi dokucza to wskaznik poziomu paliwa, caly czas sie swieci rezerwa a strzaleczka jest na samym dole, plywak czy wskaznik ? nastepnie... komputer pokladowy wskazuje mi tem. - 40C ?! co to moze byc ? a np wskaznik od temp. silnika na poczatku jest na dole ale po 2-3 minutach odrazu wedruje na srodek, nie jakos stopniowo tylko od zera do polowy... autko jest po wymianie przedniego zawiasu i jeszcze nie zdarzylem zrobic zbierznosci, jadac autostrada 140km/h zaczelo telepac kierownica, chodzi o zbierznosc ? i jak narazie tyle :) sory ze mecze ale chcial bym poznac opinie fachowcow ;) pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Witka, wiec tak...co do wskaznika paliwa jak i wskaznika temperatury, mozesz miec cos nie halo z zegarami, moze cos nie styka z tylu z koscmi. Wykrec liczniki i sprawdz. Jesli nie to moze cos z plywakiem w baku sie dzieje, moze sie zawiesil. Jesli chodzi o temperature to masz do wmiany czujnik temperatury, ktory znajduje sie w zderzaku z prawej strony...na samym dole, tam gdzie masz wloty do chlodzenia tarczy. Jesli chodzi o telepanie kierownica to moze byc to zbierznosc ale rowniez mozesz miec krzywe tarcze...tak wiec do wymiany :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 18:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Kisiel24 napisał(a):
Jesli chodzi o telepanie kierownica to moze byc to zbierznosc ale rowniez mozesz miec krzywe tarcze
prędzej krzywa felga. jakby tarcza była krzywa to by telepało podczas chamowania.Pozdro.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: a
PostNapisane: 13 września 2008, 22:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Bielsko
ja też miałem taki objaw że przy ok 130 km/h bija kierownica zmieniłem felgi i nadal :niepewny: dałem teściowi tarcze do przetoczenia okazało sie że były krzywe o jedną setke z każdej strony po założeniu ustało bicie ale może spróbuj pierwsze zmienić koła a bicia przy hamowaniu nie było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 12:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
to może tłoczek miałeś zapieczony??? no to jak mi wyjasnisz że podczas jazdy trzęsie przez coś co w czasie jazdy(nie chamując) jest nie dotykane??? ja miałem krzywe tarcze i wiem że jak sie hamuje to telepie kierownicą na wsztkie strony. nie widze powiązania miedzy jazdą(nie chamując) i telepaniem spowodowanym krzywą tarczą.(no chyba że tłoczek sie zapiekł ale to inna historia)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 13:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: K-Ăłw
dzieki za pomoc ;) ale mam jeszcze jedna sprawe.... kupilem niedawno lampy przednie depo i dzisiaj(deszcz i okolo 8-10C) zaczela mi parowac lewa lampa. czym to jest spowodowane ? chcialem wlozyc ksenona ale wtedy strace gwarancje wiec narazie sie wstrzymam. co moge zrobic ? pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Grodzio napisał(a):
czym to jest spowodowane ?
gdzieś masz nie szczelną lampe. ori lampy maja to do siebie że paruja(mi nigdy nie zaparowały). myślałem że depo coś zrobiło w tym kiedynku ale widać że nie. sprawdz czy dobrze żarówki wsadziłeś tzn. czy "klikneły" te zaczepy. ja tak kiedyś z kierunkim miałem że jak deszcz albo umyłem samochód to mi parował okazło sie że żarówka nie była "wkliknieta" w te zaczpy i tylko tak lużno leżała.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 16:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Jeśli chodzi o wskaznik paliwa to ja miałem identyczny problem.Okazało się że przy pompie paliwa był odlutowany jeden kabelek.Po zlutowaniu wszystko było w porządku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL