prawdopodobnie padł mi reg napięcia w autku ( naładowany aku ( ok 13 v ) po uruchomieniu silnika spada na 12 ,5 ( ma czasem "wzloty" na 13,3-5 V ale w efekcie koncowym i tak po parunastu kilometrach aku jest rozładowany ) a co gorsza wyższe obroty silnika zamiast go doładowywać pogarszają sprawę jeszcze bardziej go rozładowując . Wyczyściłem klemy , wymieniłem szczotki w alt. ale dalej to samo . myślę wieć o reg. napięcia ale wszyscy mi odradzają regenerację alternatora VALEO ( cena reg. napięcia = 117 zł ;/ + szczotki 25 ) a za te pieniądze mogę mieć urzywany alternator BOSHA ( np:
http://allegro.pl/item436621523_alterna ... bosch.html ) do którego zamienniki (szczotki + reg. napięcia = 35 zł dostępne w każdym sklepie w mojej okolicy od ręki ) i ponoć jest duuużo wytrzymalszy od VALEO i stąd moje pytanie czy pasuje on w miejsce VALEO ( czy ma miejsce na wkręcenie rolki paska itd ? ) jeśli ktoś zmieniał proszę o info .. pozdrawiam