BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Duzo pali niewiem co sie dzieje zaczyna wariowac i sla
PostNapisane: 8 października 2008, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
Witam jestem tu nowy ale mam bmw i mam znia maly problem.
mianowicie jakis czas temu zaczelo smierdziec mi w kabinie paliwo,okazalo sie ze wezyki sa nieszczelne i dosc mocno zaczelo kapac,wiec je wymienilem... Teraz jest jeszcze gorzej tzn- wczoraj wybralem sie w mala traske zalalem 20 litrow benzyny i przejechalem 150km i benzyne wsiaklo a jechalem bardzo oszczednie bo tylko 100-110kmh. Zauwazylem takze ze termostat w trasie pokazuje ze silnik jest zimny jak postalem w korkach pozniej wskoczyl na swoje miejsce. co to moze byc?(dodam rownierz ze stracil na mocy ) :( :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 24
Lokalizacja: warmiĂąsko-mazurskie
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
HEY
Zobacz czy przypadkiem nie masz zapchanego filtra paliwa bo może gubisz paliwo anawet nie wiesz bo w czasie jazdy to szybko paruje. jak bedziesz na kanale tofilter jest po twojej prawej przy podłużnicy za taką aluminiową osłonką i moc też pewnie sie znajdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
no tak ztym ze filtr i olej byl wymieniany razem przy przeiegu 163000 a teraz 168000 to tak szybko b sie zapchal ?? a co z tym termostatem? a katalizator moze sie zapchal czy on wogle niema nic wspolnego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Czyli jak??? Przez zapchany filtr paliwa ucieka paliwo???Czy co???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
no wlasnie tez tego nie rozumiem. a jak filtr zapchany to by wogle jechal? chyba mialby problemy z odpalaniem? to tylko moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
poprawka filtr paliwa wymienialem miesiac temu jest ciut wiekszy od oryginalu ale to chyba niema znaczenia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
donjuan666 napisał(a):
Zauwazylem takze ze termostat w trasie pokazuje ze silnik jest zimny

Chyba wskaznik temperatury silnika :rotfl:

Jaki silnik masz? Bo twoje spalanie uśrednione to 13,3L to dużo jak na trase nawet dla 2.8 silnika.
Jeśli na postoju wskazówka idzie do pionu a spada wczasie spokojnej jazdy to na 99% termostat.
Wymiana to nie problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
miron66, chodziło o filtr paliwa a Tobie o filtr oleju z tego co widze. napisz jaki masz silnik.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
otoz to ze silnik to mikrus zaledwie 1,6 ...chociaz szczerze mowiac przeszla mi przez mysl przekladka. i to wszystko moze byc przez termostat to przez niego poadawane jest tyle paliwa? jutro oddam do mechanika tylko powiedzcie jaki to moze byc koszt tak zebym niedal sie w jajo zrobic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Te zawsze najwiecej palą :rotfl:
To wkońcu chcesz sie dowiedzieć czemu ci tyle pije czy jutro może zabierasz sie za swapa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
który rok masz?Bo była róznica.Był sam termostat i z obudową.Ten drugi jest droższy.
Warto też zmienić płyn w układzie ewentualnie przepłukać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
donjuan666 napisał(a):
otoz to ze silnik to mikrus zaledwie 1,6
też mam 1.6 M43 i mi gazu pal po mieście przy dynamicznej jeżdzie(o ile taka istnieje przy 100KM :] ) 11l max

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
pierwsze co bym zrobił to wymienił termostat. można zrobic to samremu wymiana jest banalna. zobacz ile masz płynu w chłodnicy.leci ci ciepłe powietrze w środku???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
nieno poki co chce sie dowiedziec czemu tylke kochany samochodzik pali....roznik 93 i jak dobrze kojarze to termostat bedzie razem z obudowa niestety, a plyn w chlodnicy ma niecaly rok to tez wymieniac?

jak poszcze nawiew na szybe to leci cieple powietrze, ktos napisal ze te sielniki najwecej pala ale z tego co pamietam to w trasie ekonomicznie jadac palila 6,5 litra a teraz to masakra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
nie nie wymieniac tylko zobaczyć czy jest odpowiednia ilosć.
donjuan666 napisał(a):
napisal ze te sielniki najwecej pala
ktoś to sobie może pisać. mój tata jak jeżdizł moim przez tydzin to w miszanym cyklu spaliła my 8,5LPG

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
wipeer napisał(a):
ktoś to sobie może pisać.


Stosunkowo do mocy dużo pala.Czytaj uważnie ze zrozumieniem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
no jest delikatnie ponizej normy plynu, to mowicie zeby wymienic termostat i powinno byc ok na99% i ze sobie z tym poradze(wsumie drobne naprawy robie sam) a jak dzwonilem do mechanika to mowil ze mosi po komputer podlaczyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Tak teraz wszyscy tylko pod komputer najpierw.A prostych rzeczy nie potrafią sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
pewnie że sam to wymienisz.Płynu nie musisz zmieniać.Dobry płyn nawet 5lat wytrzymuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: Olsztyn
pamietam jak mialem problem z abs to tez przyjechal gosc podlaczym laptopa i nic niestwierdzil i kazal sobie jeszcze zaplacic to go tylko pogonilem tak mnie wpienil dziad jeden....ale wracajac do tematu to poradze sobie z termostatem i czy tylko go wymieniac czy moze cos jeszcze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL