BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czujnik temp. cieczy chlodzącej a diagnostyka komp.
PostNapisane: 22 listopada 2008, 13:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
Witam,

Czy mozliwe jest uzyskanie informacji o stanie czujnika temperatury cieczy chłodzącej podczas badania komputerowego?

Może któryś z forumowiczów orientuje się gdzie bezpośrednio wpięta jest wiązka od czujników temperatury cieczy? Konkretnie chodzi mi o czujnik temp. odpowiedzialny za wskaznik na desce rozdzielczej.

Mam problem o którym kilkukrotnie pisalem, jednak bez odzewu.

Wskaźnik temperatury cieczy przez 90% czasu pracy "leży" Raz na jakiś czas zdarza mu się wskazać prawidłową temperaturę (wybój, hamowanie, zakręt) Czasem dobrze pokazuje np przez pierwsze kilka minut pracy - wskazówka leciutko idzie w górę... i zanów leży.
Podejrzewałem czujnik - wymieniony
Podejrzewałem termostat - wymieniony
Podejrzewałem koncówki przewodów, same przewody, ale napięcie na koncówkach jest właściwe - bez wahań
Czujniki są sprawne.

Co mogę jeszxcze sprawdzic? jest pradopodobiństwo ze to sam wskaźnik w zegarach ma awarię?

Gdzie wcześnie wpięty jest czujnik - przez samymi zegarami... co jeszcze mogę sprawdzić??

Czy jest możliwe ze np nie jest drożny kanał którym ciecz płynie i stad sa wadliwe wskazania czujnika? Moze zbyt niskie cisnienie / wadliwa pompa cieczy?... help!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 14:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
zrob test zegarow,a jak to nie pomoze to odkrec licznik wyciag wszystkie wtyczki odczekaj ok minuty i wloz je z powrotem na swoje miejsce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
test zegarów wychodzi pozytywnie. Kłaniają się wszystkie jak wanki wstańki... ok zatem wyciągam licznik...

[ Dodano: 22 Listopad 2008, 16:53 ]
hmmm... problem się stworzył... zdaje sie ze trzeba bedzie ściągnąć kółko...osłona od kolumny nie pozwala na wyciągnięcie zegarów...

[ Dodano: 22 Listopad 2008, 16:56 ]
Panowie - a czy teoretycznie istnieje możliwość ze coś blokuje przepływ cieczy przez kanał w którym zamontowany jest czujnik???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL