BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 15:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Slabe cisnienie oleju i klepiace zawory
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
Witam
Po wymianie uszczelki pod glowica pojawil sie problem a mianowice slabe cisnienie oleju. Po przekreceniu kluczyka nie gasnie kontrolka oleju, po odpaleniu silnika gasnie. Ale problem polega na tym ze silnik strasznie glosno pracuje, wolno wkreca sie na obroty i wolno z nich schodzi. Teraz to co powiedzial mi mechanik:

Masz slabe cisnienie oleju, byc moze jest to pompa (dzis wymieniona - bez efektu) zawory jak klepaly tak klepia, cisnienie wciaz takie same, powiedzial mi tez ze w skutek niskiego cisnienia nie wypelniaja mi sie do konca szklanki i zawory sa miekkie. Jak wymienial uszczelke pod glowica, byla ona splanowana oraz zrobiony szlif zaworow, w jednym kanale olejowym zostal syf i przytarl sie walek rozrzadu (mechanik go wymienil). Czy to mozliwe ze zanim rozebral silnik, nie bylo slychac zaworow i bylo spoko, i normalnie przyspieszal bez straty mocy a teraz takie z nim jaja sa czy cos innego spapral?

Prosze was o pomoc bo juz niewiem co mam robic, a wymiana silnika po tym jak zaplacilem juz za naprawy prawie 2000 zl srednio mi sie widzi bo za to bym juz mial nowy silnik. Z gory dzieki za wszelkie sugesitie i odpowiedzi.

PS. Aha powiedzial jeszcze ze to moze byc jakis zawor w bloku i zeby go sprawdzic trzebaby rozpolowic caly silnik!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 17:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Mogły się pozapychać kanaliki olejowe. W tych silnikach są bardzo wąskie.
Mogła też zapchać się pompa oleju. Ciężko powiedzieć. Innej możliwości nie widzę.

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 17:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
Czyli radzisz zeby zawiezc glowice do czyszczenia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Mechanikiem nie jestem, może niech jeszcze ktoś się wypowie. Ale ja bym tak zrobił a po drugie to zmieniłbym mechanika...

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 12:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
Czy ktos by mogl sie jeszcze wypowiedziec? Moze ktos z mechanikow??

A drugie pytanie to czy osprzet z M50 bedzie pasowal do M52?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL