BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34]uszkodzony blok?
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 12:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Polska
witam posiadam bmw e34 2.0 vanos. Mam ogromny problem. Auto kopcilo mi mocno na bialo i bylo duze cisnienie w ukladzie chlodzenia, zrobilem wiec glowice 100% szczelna + planowanie + wymiana zaworow. Robilem to u mechanika jak odbieralem wczoraj auto z zakladu od razu zauwazylem ze cos znowu dymi na bialo, mechanik powiedzial mi ze to normalne.
Ale dzis odpalilem autko i troche pojezdzilem az sie nagrzeje.
Okazalo sie ze autko ma znowu to sama dolegliwosc a mianowice robi sie duze cisnienie w ukladzie chlodzenia i dymi mocno na bialo.

Czy moze to byc uszkodzony blok bo glowica 100%sprawna.
Czy oplaca sie to robic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 15:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 283
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 Cabrio
Kod silnika: N46B20 swap M54B30
A mechanik na 100% kazal sprawdzic szczelnosc głowicy, czy tylko wzial za to pieniadze? Słyszalem ze w BMW lubią pekac głowice po przegrzaniu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 16:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
pawel24 napisał(a):
A mechanik na 100% kazal sprawdzic szczelnosc głowicy, czy tylko wzial za to pieniadze?
proponuje jechac do innego zakładu jak powiedzą to samo to wtedy nalezy szkac przyczyny w bloku , znane sa przypadki zapadnięcia sie płaszczyzny bloku , niewiem czy w twoim silniku sa tuleje cylindrów ale mozliwe ze pękła któras z nich jak masz głowice zerwaną to dokładnie obejrzyj gładzie cylindrów

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 16:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
ja słyszalem ze lubia pekac bloki bo sa delikatne,i ze nawet na letnim silniku nie powinno sie dolewac zadnych plynow... nie musi to byc prawda,ale tak slyszalem... pozdro

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL