BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z żarnikiem xenonu
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 15:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
Szfankowała mi jedna przetwornica w taki sposób że czasami nie zapalała i wkońcu przyszedł jej czas i umarła, wymieniłem ja na nową w ramach gwarancji i teraz mam taki roblem że jeden żarnik świeci jak świecił czyli jak 5000tys a drugi jak 6000 i teraz niewiem czy kończy się któryś z żarników czy co jest powodem.
Wszytko normalnie świeci za każdym razem, nie ma żadnych innych objaw prócz innego koloru świecenia.
Czytałem że moze być to przyczyną żarników ich końca.

Oczywiście jest to HID.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
praktycznie żarniki nie podlegają gwarancji, a z doświadczenia żarniki te z HID-ów wytrzymują 6-8 miesięcy (czasami dłużej) w zależności od użytkowania

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 00:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
no dobra chodzi mi tylko o to czy to że mają inna barwe jest efektem ich kończenia się??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 00:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
niekoniecznie, bo żarnik żeby świecił swoją barwą potrzebuje troche czasu żeby się wypalił, a jak jeden ci świecił, a drugi raz tak a raz nie to nie równo są rozświetlone. pojeździj troche jak się nie unormuje to znaczy że to jednak przez zużycie.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 00:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
mam je juz sporo wiem że sie rozświetlają powiedzmy ok 1min i było ok do czasu szfankowania jednej przetwornicy, i teraz maja rózną barwe niezależnie ile czasu się już palą i ile razy się je włącza. czyli musze sobie znaleźć nowe bo u tego gościa co kupywałem to żąrniki nie podlegały gwarancji. :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 00:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Nie do końca tak,podczas eksploatacji zużywa się nie tylko palnik ,ale też przetwornica ma określoną żywotność .W kraju wszyscy wymienią, coś dopiero wtedy jak całkiem padnie ,w europie użytkownicy aut robią to patrząc pod kątem zużycia czasowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 13:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Elwis328 napisał(a):
mam je juz sporo wiem że sie rozświetlają powiedzmy ok 1min i było ok do czasu szfankowania jednej przetwornicy, i teraz maja rózną barwe niezależnie ile czasu się już palą i ile razy się je włącza. czyli musze sobie znaleźć nowe bo u tego gościa co kupywałem to żąrniki nie podlegały gwarancji. :mur:

nie chodzi tu o 1 minute. tylko żarnik do swojej stałej temperatury rozświetla sie ok. 100h użytkowania. Nigdzie na allegro nie daja gwarancji na żarniki. Bo nie mają pewności co do montażu przez kupującego. wystarczy dotknąć palcem i żarnik może sie spalić po niedługim czasie.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 14:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
wiem ze musza sie wypalić mi chodzi o to że juz jak je sie urzytkuje troche czasu to jak włączamy swiatło to wtedy przay starcie ono ma inna barwe i puźniej ma już włąściwą a teraz po wymianie po kłopocie z tą jedną stroną mam tak ze ta jedna strona tak jak by chodziło cały czas na zaołonie i nie uzyskuje tej właściwej. Zastanawia mnie czy to wina padajacego żarnika??
Całą reszte ogólnie ogarniam juz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL