BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] Reset DME po załozeniu sondy lambdy?
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Witam

Kupiłem auto które miało odpiętą sondę lambdę, kupiłem nową, załozyłem, podpiąłem; resetu nie zrobiłem tylko zwykłe podpięcie akumulatora... to było jakieś 500 km temu.

Warto zrobić reset teraz?


Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 11 stycznia 2007, 01:53 przez michael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 20:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
warto. Bo nie wiadomo czy w ogole komp wyszedł z trybu awaryjnego.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 19:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Frank napisał(a):
warto. Bo nie wiadomo czy w ogole komp wyszedł z trybu awaryjnego.


Zrobiłem dziś reset :) Po resecie na OBC miałem PPPP... przestraszyłem się bo to chyba oznaka jakiegoś błędu? Ale potem po wyłożeniu kluczyków i włozeniu ich spowrotem, odpaleniu, zniknęło PPPP i OBC działało ok...

Ale silnik chodzi znowu kwadratowo :( Spalanie na jałowym nie zmalało... nigdzie dalej jeszcze nie jeździłem.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 20:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
michael spalanie na biegu jalowym jest niezmierzalne dlatego ZAWSZE ekonomizer ucieka poza skale.
podjedz na kompa sprawdza ci bledy i wykasuje ewentualne bledy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2007, 21:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Kornelio napisał(a):
michael spalanie na biegu jalowym jest niezmierzalne dlatego ZAWSZE ekonomizer ucieka poza skale.
podjedz na kompa sprawdza ci bledy i wykasuje ewentualne bledy


Spalanie na 100 km tak... ale ja sprawdzam litrów na h :) OBC test serwisowy 03.

Wydaje mi się że albo mieszanke mam zbyt bogatą albo nie pali na wszystkie gary... po prostu czuć śmierdzące nie dopalone paliwo.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL