Cytat z innego forum:
,,Masz najprawdopodobniej spalony opornik w wiatraku.
Załączenie pierwszego biegu wiatraka (z opornikiem) następuje w dwóch przypadkach: - Zamknięcie obwodu przez wciśnięcie przycisku klimatyzacji (niezależnie od tego czy załączy się sprężarka -Zamknięcie obwodu przez czujnik temperatury cieczy chłodzącej (na górze chłodnicy) po przekroczniu 91 stopni Drugi bieg załącza się gdy: -Ciśnienie w układzie klimatyzacji przekroczy 18 bar -Temperatura cieczy przekroczy 99 stopni
JEŚLI PODANE KOLORY SIĘ ZGADZAJĄ TO (!!!!!):
Pin nr 2 (czarno niebieski przwód) złącza wiatraka to zsilanie pierwszego biegu, pin nr 3 (niebieski przewód)to zasilanie drugiego biegu a pin nr 1(brązowy) to masa
Podłącz na krótko pin 2 do pinu 3 (omijając rezystor) i włącz klimę, jeśli wiatrak ruszy, masz przyczynę. Jeśli nie, trzeba sprawdzić przekaźniki pierwszego i drugiego biegu(są w małej skrzynce przekażników obok pompy ABS) oraz ich zasilanie. Jednak rzeczony rezystor, to najsłabszy element tego układu. Tyle o wiatraku."
Myślę że będzie ci pomocny.
|