BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 13:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem Z IS 318 Pomocy!!!!!
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 18:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Nowy TomyÂśl
Witam!!!
Mam taki problem!!!Kupiłem isa kiedy odpalam silnik chodzi ok!W momencie jak chce ruszyć i cisnę na gas to jakby się dławił tak jakby nie doistawał paliwa!Sprawdziłem ukóład paliwowy i jest ok filtr też wymieniłem!!!
Zauważyłem że powyżej 2 tyś może z chaczykiem jak już jej cisne na gaz to jedzie kiedy puszczam gaz a jedzie na biegu i znowu nadzuszam pedał gazu to zadławi się delikatnie i jesdzie ale powyżej tych obrotów natomiast poniżej ciężko ją rozpędzić dopiero jak chwyci to jedzie!!
Dzisiaj zauważyłem że jak silnik jest już rozgrzany to na wolnych obrotach wariuje tzn nie można tego nazwać falowanie obrotów tylko tak jakby miał zgasnąć i zaraz wraca do normalnych obrotów ten cykl powtarza się w kółko tzn cały czas wchodzi i przygasa.
Troszke poczytałem bna tym forum i zastanawiam się czy nie jest to wina przpływomierza. Nie wiem jak jest ze spalaniem ponieważ nie chcę nią jeździć rzeby coś się nie zepsuło od tego. Poszukuję informacji jak sprawdzić czy to wina przepływomierza żeby nie okazało się że nie potrzebnie kupię.

Proszę was o pomoc bo napewno już ktoś miał tego rodzaju awarię ale tak sobie myśle teraz że może pali trochę więcej niż powinna.
Jest to BMW 318 is coupe z 92 roku.
Proszę o poradę na forum lub
GG 5352600 lub john83nt@wp.pl :zly: :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Iska
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 00:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Pyskowice
Tez mam kolego taka sama ieske jak ty z tego samego roku! i rowniez borykam sie z ciaglymi problemami :/ na poczatek radzilbym ci wogole odpiac przeplywomierz i wtedy zobaczyc jak chodzi !dodam ze ja tez mam cos z przeplywka i caly czas jezdze z odpieta i jakos chodzi lecz gdy ja podlacze to obroty same ida do gory na maxa i tez nie wiem co to jest ale raczej jest ona uszkodzona!Sprawdz jeszcze silnik krokowy bo moze byc padniety!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 10:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Wszyscy zaraz że przepływka padnięta. A sondę lambda kolega ma sprawną? Sonda odpowiedzialna jest za podawanie prawidłowej mieszanki paliwa do silnika, jeżeli jest padnięta to objawów może być wiele (falujące obroty, dławienie, spadek mocy, wzrost spalania). Najlepiej to podpiąć się pod kompa u dobrego elektryka od BeMek :D Koszt to od 50-100 a będzie wszystko wiadomo. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1855
Lokalizacja: Krk - Bobrza Góra :P
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: m57
beciak napisał(a):
Najlepiej to podpiąć się pod kompa u dobrego elektryka od BeMek

dokładnie tak; u mnie okazało się, że za wariacje obrotów i gaśnięcie auta odpowiadał padnięty czujnik od zapłonu

_________________
ex - e36 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 11:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Najlepiej podjechac na kompa zobaczyc czy nie ma błędow
jesli komp nic nie pokaze to wtedy mozna gdybac

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 12:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Nowy TomyÂśl
Okzało się że komputer miał błedy prawdopodobnie winą była wilgoć w przyłączu do przepływki!!!Warto sprawdzić stan wszystkich złączy!!!Silnik chodził w trybie awaryjnym!!!
Pozdrawiam!!!Dzięki za posty!!!!
Nareszcie mogę pokręcić bączki moją laleczką!!!!

POZDRO!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 14:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Pozdrawiam i życzę miłego kręcenia bączków :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL