BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 17:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wiele problemów z elektryką
PostNapisane: 7 marca 2009, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Mam poważny problem.... Mianowicie Bmw e36, 320 i automat z gazem wariuje.... Tzn na samym początku zaczeły wariować zegary, wyłączały sie i włączały... Nie przeszkadzało mi to aż tak bardzo lecz pewnego dnia ładowanie akumulatora przestało działać, wymieniłem alternator i wszystko było ok zrobiłem około 600 km i jadąc akumulator sie rozładował wczesniej zaswieciła sie kontrolka 'abs' nie świciło się że akumulator jest rozładowany, wymieniłem akumulator i po odpaleniu samochodu nie palił za dobrze ;/ tak jak by chodził na 4 cylindry, hamulec sie pogorszył i abs się cały czas świecił, dodam że benzynie go strasznie dławiło, a na gazie chodził bez zarzutów ale teeraz już na gazie też nie chce chodzić ;/ czy to coś z elektroniką ? Orientuje sie ktoś ? Prosze o pomoc....


Ostatnio edytowano 10 marca 2009, 14:18 przez buliliban, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2009, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
Jezu ! pewnie ci ktoś wgrał Windowsa w kompa :wstyd:

a tak na poważnie to byłeś z tym na kompie co? nic nie wyszło?
moim zdaniem masz gdzieś zwarcie i ci aku rozwaliło ? Sprawdź wszystkie kable przy zawiasach drzwi i wyjmij te zegary skoro od nich się zaczęło i looknij na nie czy nie popaliło ci tram czegoś.

powodzenia
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Witam ponownie, dalej mam ten sam problem pojechałem na komputer i okazało sie że wyszło kilka błędów mainowicie czujniki abs-u, przepływomierz, sonda lambda,ładowanie, Mam to wszystko wymienić ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Okazało sie że rura (odma) pod kolektorem wychodząca z przepływki była odpięta i teraz juz chodzi ok :) tylko dalej mam ten problem z ładowaniem mianowicie gdy nacisne hamulec to zaczyna szarpać silnikiem co to może być ???? to od Stopu ?? Jakieś zwarcie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Sandomierz
To znaczy ze serwo mozesz miec uszkodzone.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: MaÂłopolska
Idzie to jakoś sprawdzić ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 09:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
a moze kolo pasowe walu korbowego? mialem tak w astrze, ze ono bylo na gumkach osadzone i jak sie ukrecilo, to wlasnie brak hamowania, wspomagania i ladowania... Moze tylko pasek klinowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 18:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: BolesÂławiwc
ded napisał(a):
a moze kolo pasowe walu korbowego? mialem tak w astrze, ze ono bylo na gumkach osadzone i jak sie ukrecilo, to wlasnie brak hamowania, wspomagania i ladowania... Moze tylko pasek klinowy.


BMW to nie OPEL!

Szukaj przyczyny w regulatorze napiecia. Jezeli silnik zaczyna przygasac przy nacisnieciu hamulca to sprawdz okablowanie do swiateł STOP.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL