BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 21:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] problemy z gazem
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Niemcy
mam od jakiegoś czasu problem z paleniem bmw na gazie jak nie poleje parownika gorącą wodą nie odpali jak jest zimna może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc w tej sprawie :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Podobny problem miał mój tato w Fordzie,możesz mieć za mało płynu chłodzącego albo zapowietrzony układ lub po prostu osadził Ci się brud.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Przemas137, dobrze prawi :ok: jako że zapowietrzanie sie układu chłodzenia to standard w BMW tamtej generacji wiec obstawiał bym właśnie to. szybko łapie Ci temperature? szybko leci ciepłe powietrze w środku?

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Niemcy
nie kolego nie mam mało płynu i druga żecz nie zamarza mi parownik nic się nie dzieje poprosto jak jej poleje parownik to nie ma problemu z odpaleniem


Ostatnio edytowano 11 marca 2009, 20:56 przez malibu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Niemcy
a jeżeli chodzi o temperatura to też bez zmian jest tak jak było nie wiem morze siadł parownik :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ale chodzi o to że żeby parownik działa musi mieć ciepło. a jak masz zapowietrzony układ to ciepły płyn tam nie krąży i dalatego nie działa

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Niemcy
nie wiem ale jeżeli by nie krążył to pewnie by zamarzał już mi brak pomysłów znajomy mi zaproponował że może być zabrudzony parownik i polecił mi odkręcić tą śrubkę na dole ale po odkręceniu nic nie wyleciało :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Od zapalania na gazie przyspieszyłeś zużycie membran w parowniku, zrób regenerację parownika lub włóż nowy i dalej będzie ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 23:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Niemcy
Jakub ale czy to pewne spotkałeś się już z czymś podobnym jak pisałem już wcześniej dzieje się to tylko przy zimnym silniku i co się lepiej opłaca zrobić regulacje czy kupno nowego? :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 23:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
ale to normalne na zimnym silniku, duzo moich znajomych ma problemy z odpaleniem auta na gazie na zimnym silniku. ja tez mialem gaz w e34 i wystarczylo ja odpalic na benzynie zeby pochodzila chwilke lub przejechala kawalek i potem na gazie wszystko chodzilo ok i odpalała na sztrzła :P :P oczywiscie okres letni palila bez problemu na gazie ale wiesz jaka jest temperatura, a tak jak koledzy pisza wyzej zeby parownik dobrze sie spisywal potrzebna jest odpowiednia temperatura ;)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 23:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: CMG
Moi rodzice odpalali mietka na zimnym silniku na gazie i po pewnym czasie przestał palic. Parownik był do wymiany. Później już było ok i dalej odpalali na zimnym na gazie :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 00:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
podłącze sie kolego jeżeli masz poziom płynu chlodzącego taki jaki powinie ;) n byc czyli po miedzy min-max to wysłużyła sie membrana w parowniku!!! a nie czuc gazem nieraz pod maską?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: problemy z gazem
PostNapisane: 12 marca 2009, 02:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
malibu napisał(a):
mam od jakiegoś czasu problem z paleniem bmw na gazie jak nie poleje parownika gorącą wodą nie odpali jak jest zimna może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc w tej sprawie :( :(

ja tak mialem po regulacji zaworow ale jak jest na + do odpali wyreguluj gaz i zawory :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 18:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Cytuj:
Jakub ale czy to pewne spotkałeś się już z czymś podobnym jak pisałem już wcześniej dzieje się to tylko przy zimnym silniku i co się lepiej opłaca zrobić regulacje czy kupno nowego?


Ja tak miałem, z tym że w gaźnikowej E30 1,8M10, jak przestawała odpalać z gazu to robiłem regenerację parownika i wymieniałem jeszcze świece. Po takim zabiegu zapalała na elpegu nawet w temperaturze ok. -25 stopni. Jeśli zrobisz sam to koszt 60-80zł, nowy parownik ok. 200zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL