BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Mała usterka- przekręcanie kluczyka w stacyjce 2. razy
PostNapisane: 17 marca 2009, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: z polski
Witam

Mam problem z BMW narazie nie mam kasy aby jechac z nim do marsztatu wiec moze mi pomozecie. jest taki maly problem ze autko nie odpala za pierwszym razem tylko trzeba przekrecic kluczyk ze dwa razy i troche przytrzymac w pozycji przekreconej. wiec ze nie brzmi to jak jakas usterka ale tak jest. pytałem sie kumpla ktory siedzi w tym to mi tylko powiedział ze on tez tak miał. ale potem go sprzedał i tyle sie dowiedziałem.

nie wiecie ile to moze kosztować?

...prawidłowo zatytułuj temat, jaki model BMW etc...


Ostatnio edytowano 17 marca 2009, 12:36 przez telkomy, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Nie ten dział :P Przyczyn może być wiele, na początek sprawdziłbym akumulator

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 11:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: z polski
nie wiedziałem gdzie go dać.

ale np jakie mogą byc inne warianty. a jaki najgorszy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 12:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
Witam. Mój przyjaciel miał podobny problem w e36 2.5 TDS. Krecił, kręcił i kręcił za 3-5 razem paliła dopiero. Okazało sie brak odpowiedniej kompresji. Wszystko zakończyło sie powaznym remontem silnika :kwasny: no ale co do benzyny to ta przyczyna raczej odpada. Przyczyn moze naprawde byc wiele.

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: z polski
ehh i nie wiem co robic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 13:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 293
Lokalizacja: Gostynin/Plock
Moje BMW: e36 Touring
Kod silnika: m52b28 :)
Garaż: http://www.thebestof.com.pl/zgloszenia_ ... php?id=162
Kolega wczesniej sugeruje akumla. Moim zdaniem sprawdz elektryke. Świece, Rozrusznik, wszystko co ma do czynienia z pradem

_________________
Tuleje poliuretanowe !! www.mpbs.pl Zniżki dla forumowiczów! www.mpbs.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 16:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Chwila.
Michał sprecyzuj dokładniej swój problem. Nie odpala za pierwszym razem tylko za którymś kolejnym, czyli zawsze kręci rozrusznik a nie odpal? Czy przekręcasz kluczyk, a tam cisza i dopiero za drugim razem jak cofniesz kluczyk i znów przekręcisz rozrusznik zaczyna chodzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2009, 23:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
moim skromnym zdaniem Michał miał na myśli brak reakcji rozrusznika na przekręcenie kluczyka może się mylę ale w moim E36 320 i z automatyczną skrzynią też mam ten problem i jakis mechanik mi mówił ze to jakiś automat nawala ale w sumie to nie wiem o co mu chodziło. W moim przypadku może to byc wina skrzyni biegów bo ma ona jakaś elektroniczną blokadę rozrusznika gdy dzwignia zmiany biegów nie znajduje się w pozycji P lub N i byc może jakiś stycznik mi nawala ? sam nie wiem bo jeszcze nie mialem czasu przy tym pogrzebac :(
jesli nie masz automatu to moze byc wina starych szczotek w rozruszniku które się moga wieszać i rozrusznik nie kręci. Zacząłbym na twoim miejscu od tych szczotek

pozdrawiam
StraHu

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL