BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Po naprawie jest lipa
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Witam.
Ostatnio zauważylem że w moim BMW zaczely strasznie falować obroty. Silnik pracowal jak traktor do tego caly się trząsl na gazie jaki i na benzynie (instalacja sekwencyjna STAG 300).Zajrzalem pod maskę i dostrzeglem ze jest urwany gumowy przewód,który idzie gdzies z dolu do obudowy przepustnicy.
Tak to wyglądalo:
Obrazek
Jak przytkalo się palcem tą dziurke to silnik zacząl pracować normalnie.
A tak naprawde to byl urwany ten miedziany kruciec:
Obrazek
Pierwsza jego część (1) utkwila w aluminiowej obudowie przepustnicy a druga (2) zostala w gumowym przewodzie.
Wlaśnie tak
Obrazek
Udalo mi się wybić część która zostala w obudowie i zastąpić ją podobną miedzianą rurką.Jednak ten oryginalny kruciec mial z jednej strony grubszy koniec a z drugiej cieńszy (co zresztą widać) a ta moja rurka po obu stronach miala dwa takie same końce.Gumowy przewód który też zastąpilem innym mial troche wiekszą średnice otworu w srodku od tego oryginalnego.
Po naprawie tak to wyglądalo:
Obrazek
Kiedy odpalilem auto.po naprawie poprawilo się jedynie to że lepiej pracowal na benzynie a na gazie wszystko niby OK. aż wkońcu nastąpily te same objawy co wcześniej.Samochód zacząl się tak jakby dlawic ale nie zgasl.Po dodaniu gazu zacząl pracować normalnie.Podczas jazdy próbnej niby wszystko było ok. do czasu kiedy silnik się rozgrzal.Do ok. 2000 obr samochód nie miał prawie sily jechać Czuć było jak przyspiesza dopiero kiedy silnik przekroczyl 2000 obr.Na benzynie jechal bez zarzutu.Po pewnym czasie zacząl ladnie ciągnąć a po chwili znowu się zamulal.Mówiąc w skrócie auto raz chce jechać a raz nie .Poza tym z okolic kolektora slychać jakies syczenie jakby silnik zasysal jakieś lewe powierze..Slychać go jak silnik pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie.Co o tym myślicie czy może to być przez to że ten gumowy przewód ma w środku troche większą średnice otworu albo że ta miedziana rurka jest troche cieńsza z jednej strony bo po mojemu to nie powinno to mieć żadnego znaczenia.
Będe wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 22:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Sprawdz miejsce łaczenia krokowca z kolektorem, prawdopodobnie tam jest nieszczelnosc na 110% jest nieszczelnosc w dolocie PZDR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL