BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 23:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] piszczący nowy pasek kto może pomóc
PostNapisane: 19 marca 2009, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Czarna biaÂłostocka
moja bunia to e 36 316i silnik m43 2 tygodnie temu zmieniłem pasek bo w naprawie powiedzieli ze do dupy i jest luźny zapłaciłem 47 zł za nowy założyli i piszczy
najgorzej z rana na zimny silnik piszczy nawet na wolnych obrotach puznie jak silnik sie nagrzeje to cichnie ale nie do końca jak daje wiecej gazu to i tak go słychać zajechałem do naprawy jeszcze raz sprawdzili rozmiar ze starym paskiem i jest taki sam czyli1660 wiec popsikali mi ta gładką strone tego paska i ustało ale na 2 dni i dalej to samo ta gładka strona jak zauważyłem przechodzi tylko przez rolke jedną i napinacz czyli albo to albo to ale na starym pasku nigdy nie piszczał
kto moze wiedziec co jest trefny pasek??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 17:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Jeżeli na poprzednim pasku nie piszczał a po założeniu nowego zaczął to raczej nie będzie to wina napinacza. Możliwe, że tak jak podejrzewasz pasek jest do bani. Za sztywny czy za śliski i nie stwarza oporów na rolkach tak jak powinien. Spryskanie go sprayem dało krótko trawały spokój bo się na nowo wytarł. Wróć na razie do starego paska.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Czarna biaÂłostocka
dzieki i tak chyba zrobie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: olsztyn
skoro sie ślizga to moze po prostu jest za luźny.ja ostatnio tez zmienialem pasek i po paru dniach musialem go napinac bo zacząl sie ślizgac... :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 20:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Ale mi się zdaje, że w E30 nie masz napinacza tylko pewnie ustawiasz na alternatorze albo czymś innym naciąg więc masz możliwość regulacji. W nowszych konstrukcjach są już napinacze i tam nic nie podciągniesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
jedz do naprawy i reklamuj -powiedz im i ich szefowi ze psikaczem to niech sobie w oczy popsikaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 23:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
piojek2424, masz problem z napinaczem,pasek jest ok.
Oś napinacz sie zaciera a stara sprężyna nie może nim mocno napiąć paska,dlatego ślizga i piszczy.Można go rozruszać ewetualnie nasmarować jak nie pomoże to nowy.

A swoją drogą to dobrzy" fachowcy" ciekawe jak stwierdzili że jest zalużny,skoro nawet nie piszczał. :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 23:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Moze byc wytarta rolka napinacza, czyli powierzchnia styku rolki z paskiem, stary nie piszczal bo tez byl wytarty i dolegal dobrze, teraz nowy ociera tylko krawedziami i piszczy. Ja przynajmniej sie z czyms takim spotkalem.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL