BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] bardzo mocne drżenie trzęsienie samochodu
PostNapisane: 22 marca 2009, 18:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
witam dzis jechałem z rodzinką (zona i córeczka) i nagle autem zaczeło telepac (kierownice az chce wyrwać i to bardzo mocno zatrzymałem sie sprawdzam koła kapcia nie ma sprzawdzam luz na kołach -brak sprawdzam dokręcenie śrub i nic ruszam i wszystko ok po paru km znowu to samo i dalej nic nie znalazłem i znów ruszam wszystko ok po przejechaniu około 30km znowu to samo i zaraz ustało niewiem co jest drżenia sa przy różnych predkościach i obrotach niewiem jak jest z felgami czy sa proste ale jakby były krzywe to waliło by cały c zas lub przy jakiejś predkości a tu wali kiedy chce pare dni temu byłem na przeglądzie i gość nie miał zadnych zastrzezeń zreszta jakby sie coś urwało to tez by dawało o sobie znac cały czas niewiem czy do odpowiedzi ma jakieś znaczenie że skrzynia to automat silnik 2,5 24v

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Na początek trzeba sprawdzić wyważenie kół. Na przeglądzie tego nikt nie sprawdza. Jak koła będą ok to mogą być jeszcze tuleje metalowo-gumowe w przednich wachaczach.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 13:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
koła dziś sprawdziłem były ok mniej wiecej po 15 gram na koło więc to raczej nie to ale zauważyłem że mam goracą jedna tarcze z przodu i coś tam piszczy w kole wiec to chyba będzie to czyli zacisk nie odbija do konca a tarcza musi być krzywa bo przy hamowaniu czuc wibracje jak będe miec czas to w sobote zerkne czy to to tylko teraz zastanawiam się czy zacisk naprawiać czy kupic nowy oraz co z tarczami czy przetaczac ? ile powinna miec tarcza srednicy wie ktoś może??

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2009, 16:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Tarcz sie nie przetacza, pewnie i tak juz maja ponizej nominalnej grubości. Tarcze musisz kupic nowe, do zaciskow masz zestawy naprawcze, mozesz tez kupic nowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 12:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
Jeżeli przy hamowaniu, to będą tarcze

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 13:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
moze cylinder hamulcowy sie nie cofac i stad przegrzewa tarcze ktora powoduje wymienione drgania -zdejmij klocki i cofnij cylinder -jesli ciezko bedzie wracal musisz cos z tym zrobic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 19:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
w sobote może popatrze co jest nie tak ale wydaje mi sie że to na bank coś z hamulcami bo dodatkowo przy hamowaniu efekt sie nasila a przy toczeniu sie auta i delikatnym hamowaniu czuć jak hamuje nierówno takimi skokami

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 15:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
Problem rozwiązany okazało sie ze tłok się nie cofał w zacisku męczyłem sie 2g z wyjeciem i przeczyszczeniem dziadostwa ale teraz chodzi jak talala :ok:
dzięki harnas621 za podpowiedz oczywiscie plus dla ciebie

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL