BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 21:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wyłączanie Zegarów
PostNapisane: 26 marca 2009, 12:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 230
Lokalizacja: Gołdap
Moje BMW: E36
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131331
Witam..
Ostatnio podczas jazdy zaobserwowałem bardzo dziwna rzecz... mianowicie.. po paru kilometrach wyłączają mi sie zegary, po paru minutach startuja z zapalonymi wszystkimi kontrolkami.. po czym stopniowo gasnął.. i wszystko wraca do pierwotnego stanu. nie sadze ze to wina wtyczek. juz je dokladnie sprawdziłem. w czym może lezeć problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 12:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpackie
Było już o tym mnóstwo razy, a że sam to przerabiałem, i to dłuuuuugoooo, informuję - możesz odpóścić sobie naprawy i kombinacje z obecnym licznikiem bo to on właśnie siada. Zimne luty, wylane baterie podtrzymujące pamięć i jeszcze ciekawsze historie "poprostu wiek robi swoje".
Szukaj i kup taki sam, radził bym z dokładnie takiego modelu a nawet rocznika, by nie było jakiegoś rozczarowania po podłączeniu innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 13:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ght=zegary

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ght=zegary

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 18:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: BĂŞdzin
Miałem podobny problem. Czasem bywało gorzej. Nie wiedziałem co sie dzieje. Wystarczyło, że wymieniłem akumulator i klemy. Wszystko wróciło do normy.

_________________
"Doceniaj sÂłoĂące puki Âświeci, nigdy niewiadomo kiedy ksiĂŞÂżyĂŚ je ukradnie."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL