BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 08:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.6 M40 zmiana silnika
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 07:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
panowie mam takie pytanko chce zmienić silniczek na jakiś większy i mam mianowicie takie pytanko do jakiego silnika będzie mi pasował osprzęt i czy będe musiał jakieś przewody dokładac!!!!


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2009, 07:57 przez szkieleton, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 238
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: 316i E36
Kod silnika: M43
Wydaje mi się że do 1,8is no i odczujesz znaczną różnicę w osiągach... :super:

_________________
Quot capita tot sententiae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 12:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Najprościej będzie zrobić swapa na m42b18 czyli IS.Potrzebujesz cały silnik wraz z osprzętem.Skrzynia i dyfer zostają.Jeżeli z tyłu masz bębny to można by je przerobić na hamulce tarczowe, ale niekoniecznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 13:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Do E36 Motor M44, m42 były w e30 jak kolega wyżej pisze czuć tą zmiane pod nogą :hyhy:

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 15:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
E36 też był m42 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: warszawa
dzięki koledzy chyba biore sie niedługo za robote!!! albo podrasuje swoje M40 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL