BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Coś nie tak przyspiesza
PostNapisane: 9 maja 2009, 15:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Problem polega że czasami moje 325 e36 słabo ciągnie np. 1bieg słabo, wbijam 2bieg armata, czasami na 2biegu to chce łeb urwać. Nie ma reguły czy zimny czy ciepły silnik. Z odpalaniem nie mam problemu i nie mam strzałów. Zauważyłem że czasami pali ze 2l więcej. Poprzednio jeździłem na dyfrze 2.93 i słabo było czuć te zamulanie ale teraz mam 3.45 żeby mieć lepszego kopa i czuć wyraźnie że raz na jakiś czas jest zamulony i to najczęściej i najwyraźniej na 1biegu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2009, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
moze filtr paliwa powoli sie przytyka..???

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 12:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
wymieniłem filtr paliwa, byłem na kompie w serwisie nic nie wykazało, auto nadal czasami zamula, zauważyłem że jak dodaję gazu na 4 biegu to tak dziwnie brzęczy pod maską jakby miał zapłon przyspieszony - możliwe że vanos się zaciął ?, na wolnych obrotach lekko kuleje, nie pali więcej. Trochę poślęczałem na google i znalazłem że za pierwszą faze przyspieszania odpowiada silniczek krokowy - możliwe to ??? Co by jeszcze sprawdzić ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 14:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Widzę że nikt nie dał rady odpowiedziec ale wszystko wyjaśniło się. Co było przyczyną.
- brak nakrętki przy mocowaniu kolektora ssącego między 4a5 cylindrem no i najlepsze oringów też nie było pewno wessało
- pęknięty przewód odpowietrzenia pod kolektorem ssącym
- walniety czujnik wału mimo że komp nie wykrył nic, sprawdziłem dwoma sposobami i wyszło że nie żyje
Po wymianie auto chodzi jakby miał diabła pod maską i widzę że zmiana dyfra na 3.45 i chip opłacał się, przed naprawa miałem 8.3 do setki czyli jak seria, teraz jest 6.5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: GorzĂłw wlkp
No to niezle tylko pozazdroscic, tez przemysle zmiane dyfra w mojej niuni :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 17:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
morcine napisał(a):
widzę że zmiana dyfra na 3.45 i chip opłacał się, przed naprawa miałem 8.3 do setki czyli jak seria, teraz jest 6.5.


ile Cię to kosztowało ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
tonej napisał(a):
morcine napisał(a):
widzę że zmiana dyfra na 3.45 i chip opłacał się, przed naprawa miałem 8.3 do setki czyli jak seria, teraz jest 6.5.


ile Cię to kosztowało ?


dyfer+półosie+wał 500
chip od Bagora 200
niestety umnie przy oponce 225 przy tej konfiguracji zakaz latania bokami czy mielenia kołami (dyfer nie wytrzymuje a zabiłem już dwa takie) ale do sprintu jest oki i narazie żyje i nie wyje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
to niewiele ale sam zakładałeś ? czy ktoś Ci robił to ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 09:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Sam robiłem metodą prób i błędów a podchodziłem do tego trzy razy, koło mnie w serwisie za wymianę dyfra i półosi biorą 150zł (zabiłem dyfer i półoś) bo ostatnio wymieniałem z braku dostępu do kanału a za wymianę wału myślę że też 150zł biorą. Ciekawy efekt przy tym dyfrze to taki że koło dwumasowe przestało szarpać przy ruszaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL